Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

 

 

A nők szeretnek kényelmesen elhelyezkedni amikor lefetyeljük a pinájukat. Ne engedjük nekik.
Nyaljuk ki a nőt miközben áll!

 Elélvezni ugyan valószínűleg nem fog, de élvezi majd a nem szokványos irányból érkező nyelv csapását, a női dominanciát jelző pózt. Férfiaknak is marha jó, nagyon szép a látvány, nem csak a punci, felnézve alulról csodálhatjuk a melleit. Hátulról pedig megcsodálhatjuk formás fenekét.

 

 

 

 

 

Nyalás közben, akárcsak fekve, kézzel tudunk játszani a mellével, fenekével, ujjazhatjuk, simogathatjuk. A női dominancia természetesen csak álca. Az egészet azért csináljuk, hogy mi férfiak könnyen elérjük az altest minden részét. Mivel minden szabadon van, mi döntjük el mikor nyaljuk a csiklót, mikor az ajkakat, mikor a bejáratot. Szégyenlősebb csajok nem ússzák meg: háton fekve el tudja bújtatni az ánuszát, de itt nincs menekvés. Nyaljuk a farpofáit, a fenekét. Ujjal is könnyel elérünk mindent.

 

 

 

 

 

 

 

A póz terén is lehet variálni, nekidől-e valaminek, mennyire van széles terpeszben, berogyaszt-e egy kicsit, fenn van-e valamelyik lába, ha igen milyen magasan, stb. Elölről vagy hátulról is közelíthet a férfi.

Kedvcsináló képek, pózok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: supracoger  2010.05.31. 01:03 1 komment

Címkék: tipp szex orál nyalás póz

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr262043799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megyekmais · http://megyekmais.freeblog.hu 2010.06.04. 15:50:52

Ez a cikk is nagyon tetszik. Mind a képek, mind a szöveg :-)
Nekem egyszer sikerült egy ilyen állva-nyalós akciót úgy összehozni, hogy a csaj bizony elrepült. Na persze ehhez az ő érzékenysége kellett, nem az én "szaktudásom".
Egy közös zuhanyzás után törölgettük éppen egymást, amikor elé térdeltem és ment minden ahogy kellett. Az egyik lábát feltette a wc kagylóra, én meg nyelvvel és ujjakkal ingereltem. A végén azt mondta, hogy tetszett neki. Nekem is :-)
süti beállítások módosítása