Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

A tükör előtt állt és fésülte a frissen mosott haját. Rajta fekete tanga és fekete melltartó. Kicsit puccsított, ahogy állva közelebb hajolt az egész alakos előszobai tükörhöz! Rögtön beindultam a feneke láttán. Odaléptem, leguggoltam és félrehúztam a tangát. Széthúztam a fenekét és elővillant imádott popsiluka.

 

 

 

 

 

Beletúrtam az arcom és először finoman, majd veszettül nyalni kezdtem. Imádom ezt, és ő is. Eleinte úgy csinált mintha észre sem vette volna, de aztán letette a fésűt. Egy darabig nézte magát (és engem) a tükörben, majd elővette melleit és masszírozni kezdte őket. Pusztán a popsinyalástól nem tud elélvezni. Én viszont direkt békén hagytam a punciját. Majd ő. Finoman becsúsztatta az egyik kezét a tangába (a másik a ciciknél maradt) és elkezdett játszani a csiklójával.

 

 

 

 

 

Az egyik kezemmel keményen markoltam a fenekét, a másikkal elkezdtem ujjazni az addigra már tocsogó punciját. Ő közben csak maszturbált és maszturbált, egyre hangosabb nyögdécselve. Ez az igazi csapatmunka! Ő mellével és a csiklójával, én az ánuszával és a hüvelyével vagyok elfoglalva. A főbb erogén zónák masszív ingerek alatt! Felpörgettük a tempót, éreztem, hogy hamarosan elmegy. Kicsit visszatartotta az orgazmusát, így még nagyobbat élvezett. Csak akkor hagytam abba a popónyalást, amikor éreztem, hogy már nem jár a keze. Hamar megvolt az egész. Közben annyira felizgultam, hogy majd szétrobbantam.

 

 

 

 

 

Ahogy ott állt orgazmus után atom nedves puncival, éreztem, hogy két rántás, és végem van. Lenyomtam a vállát, leguggolt, én pedig hatalmasat élveztem a melltartóból kibuggyanó mellekre. Tetszett neki, én meg persze kész voltam örömtől. Jelezvén, hogy nincs vége a játéknak, felállt, megfogta a kezem és behúzott a hálószobába.

(a történet jól bizonyítja hogy a tippeket nem külön-külön hanem együtt érdemes alkalmazni)

Szerző: supracoger  2010.08.10. 21:31 Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: szex sztori anál nyalás ejakuláció

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr92209948

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az élmény másik oldala 2010.08.11. 08:20:07

Megírta.Harcedzett, sok (öröm)lányt látott vadász jórészt őszinte szavai, helyenként talán színezve, vagy épp férfimódra távolságtartóan, fantázia és érzések együttmozgása, társ a játékban, akinek van még mit megélni...Bántó? Bókoló? Rendhagyó?Olvassát...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása