Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

Naja, titkos imádó. Boldog fiatal évek. Jó pár hónapig kaptam tőle a leveleket, mire felfedte magát. Persze hogy titkolta a kilétét, hiszen gyerekkorunk óta ismerjük egymást, egy utcában laktunk. Tizenöt évesen az ember még nem csak a faszával gondolkozik. Pláne ha a titkos imádó csak tizenhárom éves. Nem volt szép sem. Elhajtottam a bús picsába. Persze diszkréten, bocsi, van barátnőm. Állítólag hónapokig ki volt akadva. Így járt. Elfelejtettem örökre. Gondoltam én. Míg nem szűk tíz évvel később, egy másik városban, ahol éppen mindketten éltünk meg nem láttam az utcán. A jó kurva életbe, mennyit tud változni valaki amikor lányból nővé cseperedik. Iszonyat igényes kinézet, puccos ruhák (mindig is jó módban éltek), gyönyörű arc. Persze ez volt a legkevesebb. Miniszoknya, oltári szép hosszú lábak, fenomenális alak, gyönyörű cicik. Te jó ég! Napokig nem tudtam aludni. Az érzés, hogy az a valaki, aki anno megőrült értem, most címlap lány lehetne. Akkor nem kellett, de most megdöglenék egy menetért vele.

 

 

 

 

 

Mivel egy környéken is laktunk párszor elmentünk egymás mellett, megtörtént az első idétlen csevej. Hogy vagy, mit csinálsz, kicsi a világ, stb. Először azt hittem, hogy csak én vagyok zavarban, de láttam rajta, hogy ő is. A természete semmit nem változott, maradt félénk, visszafogott. Atyám, micsoda illata volt. Láttam a megilletődöttséget a szemében, tudta ő is, én is, hogy legutóbbi beszélgetésünknek mi volt az apropója. Párszor még összefutottunk és egyre jobban köd borult az agyamra. Vajon még mindig érez valamit? Vagy csak szégyelli a dolgot és azért viselkedik furán. Furán? Nem is fura, ilyen a természete. Eltelt néhány hét, és a sokadik véletlen találkozáskor (direkt akkor és arra mentem, hogy összefussunk) csak rákérdeztem, hogy most akkor mi a rák van. Persze hülyét jött ki, mondta, hogy már rég nem bolondul miattam, hiszen tíz éve volt. És hogy továbbra se bírjak aludni, azt is közölte, hogy több év plátói kötődés után bizonyos érzései sohase múlnak el. Király, a köd még jobban rám telepedett! Egyszerűen megőrültem attól a nőiességből, eleganciától, igényességtől ami körül vette. Következő véletlen összefutás esetére fel is készültem valami hülye dumával, hogy közelebb kerüljek hozzá. Nem sikerült elsütnöm. Még előtte megkért, hogy menjek át filmet nézni. Nem megkérdezte, megkért! Ez aztán a magabiztosság.

 

 

 

 

 

Szerintem mindketten tudtuk, hogy miért megyek át, mégis eleinte próbáltuk baráti találka látszatát fenn tartani egymás előtt. Már ahogy ajtót nyitott, készen voltam, az a smink, az a haj, azaz illat. Az a test! Beszélgettünk egy darabig, keresett valami filmet, mindketten lefeküdtünk az ágyra. Fél percen belül már nagyon közel feküdtünk egymáshoz, még fél perc múlva egymás nyakát csókolgattuk, még fél perc és óvatos csókolózás, megint fél és már rajtam feküdt miközben smároltunk. Aztán leugrott rólam, és közölte, hogy ő kilép egy kis időre. Életem leghosszabb öt perce volt, de megérte. Úgy jelent meg az ajtóban mint valami díva. Minden ruha fekete, magassarkú szandál, melltartó, combfix, harisnya, tanga. Szinte lassítot felvétel volt az egész. Odajött az ágy mellé, megfogta a kezem és elkezdte szopni az ujjam. Mondtam neki, hogy már hetek óta megőrültem, hogy átéljem ezt. Azt válaszolta, hogy ő már tíz éve. Hamar lekerültek a ruhadarabok, de a magassarkú, a harisnya és a combfix maradt. Gyönyörű volt, mint egy luxuskurva. Szép, kerek, közepes méretű, feszes mellek, apró meredező bimbóval. Kerek picsa. Kagylószerű labia majora, háromszög alakú, visszavágott, fekete fanszőr, a nyalatós területeken borotválva. Heves smárolásba kezdtünk aztán innen felgyorsultak a dolgok.

 

 

 

 

 

Rajtam fekve smároltunk, de gyorsan megfordítottam és a lába közé túrtam a fejem. Azokat a hangok! Mintha kicserélték volna. Nyögött, mormogott. Cibálta a fejem, folyamatosan húzott a puncija felé. Nem akartam cifrázni a dolgot, maradt a szimpla póz, sima nyalás és ujjazás. Tocsogott a puncija, eszméletlen tempóban tágult. Helycsere. Feküdtem és ő szép lassan kúszott le a farkamig. Jó darabig csak játszott vele, puszi, nyalogatás, játszadozás. Megőrültem, hogy kapja már be végre. Amikor megtette olyan hangot adtam ki, amit szerintem életemben soha. Majdnem végig a szemembe nézett. Jól csinálta, de egyelőre nem technikázta túl. Egy idő után feltérdeltem és így folytattuk. Mivel elértem a csodálatos puncit elkezdtem izgatni és ujjazni. Néha kivette a péniszem a szájából, de csak hogy a szemembe nézve hatalmasat nyögjön. Begyorsult, úgy szopott mintha az élete múlna rajta, én pedig folyamatosan izgattam a puncit. Itt jött a meglepő dolog.

 

 

 

 

 

Hirtelen a hátára dőlt és azt nyöszögte "nem birom tovább". Azt a kezem, amelyikkel a csiklóján köröztem áttette a melleire, megmarkolta őket, jelezvén a feladatot. A másikat, amivel ujjaztam, megfogta a csuklónál és megmutatta a neki megfelelő tempót. A csiklóját maga vette kézbe, körözött rajta mint a kisangyal. Közelebb húzott, hogy háton fekve is tudja nyalogatni a faszt. Persze csak ritkán nyalt bele, inkább nyögdécselt alatta. Gyönyörű látvány volt az egész. Három kéz dolgozik a testén, miközben élvezkedve óvatosan cumizik. A végén már csak csukott szemmel zilált és hatalmasat remegve, hosszan elélvezett. Lassan elmúlt a remegés, elhalkult a hangos szuszogás és egyre gyakrabban pislogva rám nézett. A nevemet ismételgette aztán újra elkezdett szopni. Ahogy végignéztem a lucskos, tökéletes testén tudtam, hogy végem. Hirtelen megijedtem, meg se kérdeztem, hogy hova élvezhetek rá. Becéloztam a mellét, az úgy diszkrét. Ismét olyan történt amit ritkán látok nőtől. Ahogy érezte, hogy megremegek megfogta a farkam és a cucc felét a szájába, a másik felét az arcára engedte. Szépen levezette a cumit, aztán kacéran nevetve kiment a fürdőbe. Te jó atya úr isten, még nem is dugtunk, de már az eszméletvesztés határán vagyok a gyönyörtől.

 

 

 

 

 

Visszajött megmosakodva odakúszott mellém és mondta, hogy gondolja nem akarok még hazamenni. Elkezdte szopni a kókadt farkamat. Nem érdekelte hogy még nem áll. Fogta és tövig bekapta. Puha fasszal könnyű mélytorkozni, és ezt ki is használta. Csak úgy guvadt a szemem a meglepetéstől. Orbitális mennyiségű nyálat csorgatott és nyomta torokig. Ahogy újra elkezdtem keményedni egyre kevésbé ment neki, de így is csodás élmény volt. Most már lassan, finoman, technikásan szopott, sok here és gát játékkal. Amikor látta hogy kemény maradt a fasz átváltott kézimunkára, a másik kezével pedig elkezdte lassan ujjazni magát. "Felkészültél?", kérdezte. Holy shit, hát persze! Beleül és elkezdett lovagolni. Nem tökölt, keményen nyomta. Néha smároltunk, néha a számba adta a melleit. Egyre erősebben dörzsölte magát hozzám, míg el nem élvezett. Megfordult és fordított lovaglóban kúrtam tovább. Gyakran hátranézett. Amikor begyorsult a tempó az ég felé meredve nyögött. Meg volt ám áldva önbizalommal a csaj, mert ismét olyat tett amit az átlag nők nem szoktak. Maga húzta a szét a fenekét, hogy felvillanjon a szép ánusza. Megnyalta a száját, csak úgy sütött a szeméből az oltári szexualitás. Lemászott rólam és a hátára feküdt. Misszionárius póz smárolással. Ekkora valami ismét megváltozott. Elkezdett beszélni közben. Mocskosul.

 

 

 

 

 

"Olyan jó a farkad!", mondta. Megint guvadt a szemem. "Nagyon jó!". Húú, most erre mit mondjak? Mondtam, hogy olyan jó, hogy végre baszunk. Innentől állandóan beszélt. "Ez az!", nyögött és állandóan a nevemen szólított. Kihúztam a farkam, hogy pózt váltsunk. Gyorsan felhuppant és megint elkezdett szopni. Én az ágy mellett álltam, ő pedig négykézláb, oldalról szopott. Mondtam neki, hogy nagyon jól csinálja, ő pedig, hogy mennyire élvezi csinálni. Instruáltam, hogy hol-merre nyalja-szopja. Jó volt végre úgy cumiztatni valakit, hogy pont az és akkor történik amit és amikor akarok. Ha azt mondtam, hogy a makkom tövét szívja, azt csinálta. Ha azt, hogy csak nyalogassa a törzsét, azt. Ha azt, hogy lefetyeljen a nyelvével azt. Ha a szájában volt és kértem hogy szívja, szívta. Ha mondtam, hogy erősebben, erősebben. Látszott rajta, hogy élvezi. Sokszor az arcához dörgölte a farkam és úgy csinált, mintha meg akarná harapni. "Legszívesebben megenném" mondta, és próbálta egyre mélyebbre venni. Közben finomat csapkodtam a kerek popóját és ujjaztam. Fogdosta a melleit, néha a felemelkedett a farkammal körözött a bimbói körül. Ez a nő megőrült. Mindenkinek így kéne dugnia.

 

 

 

 

 

Nevetve mondta, hogy még órákig csinálná, de most már dugjunk tovább. Hátrafeküdt, kihúzódott az ágy szélére és a nyakamba dobta a lábát. Ez aztán tudja mi a dolga. Innentől ment a pózparádé. Folyamatosan, de a hév közben észrevétlenül kúsztunk át egyik pózból a másikba. Egymással szemben, ő nekem háttal, én felül, ő felül. Miközben oldalról kúrtam és izgatta a csiklóját, újra hatalmasat élvezett. A végén újra átmentünk kutyapózba. Négykézlábra ereszkedett, elkezdte rázni és düllesztgetni a fenekét, miközben azt mondta, "Dugjál! Gyere, rakd be mélyen!". Úgy nyögött amikor beraktam, hogy csak lestem. "Ez az, nagyon jó" mondta majd hozzátette, hogy "Keményebben!". Elkezdtem gyorsabban kúrni. "Keményebben!", mondta megint, kúrtam ahogy csak bírtam, hát mit akar még. "Durvábban!", nyögte és hátradobta a haját. Ja hogy úgy! Megmarkoltam a haját, húztam és basztam, ahogy bírtam, miközben hörögve nyögött. Közben csapkodta és széthúzta a fenekét. Kész, nem bírom tovább. Kihúztam a pöcsöm, ő pedig tudva a dolgát még jobban bedőlt. Egy másodpercen  belül már csurgott a geci a seggén, a hátán, az ánuszán, a pináján, a harisnyáján. Elkezdte szét kenni magán, közben suttogott hogy "Ez nagyon jó! Mekkorát élveztél!". Fáradtan ledőltünk az ágyra. Kiveséztük a történteket. Aztán elmentünk együtt zuhanyozni. Miközben néztem még mindig nem hittem el, hogy megkaptam őt. Ő is ilyen szemekkel nézett. Amikor végeztünk megcsókolt és közölte, hogy ha már összejöttünk nem úszom meg ennyivel. Úgy beszélt, mintha holnaptól soha többet nem dugnánk. Azt mondta, hogy még van egy ajándéka. Uhh, ez az éjszaka sose ér véget. Ne is érjen.

 

 

 

 

 

Lefeküdt és mondta hogy franciázzunk, irány a 69es póz. Nem ám bénán oldalról, fogta magát és felém ült. Nem bírtam betelni a csodálatos segg simogatásával. Faltam a puncit, ő pedig csodásan, játékosan szopott. Gyakran hátranyúlt és széthúzta a fenekét. Egyszer totál nyálas ujjakkal nyúlt hátra és körözött a popsilyuka körül. Uhh! Nem mertem eddig elővenni a popsinyalás témáját, de ez elég konkrét jel volt. Kérdeztem, hogy szereti-e. Kéjesen nyögte, hogy igen. Nekem se kellett több, kicsit feljebb húzódtam és már járt is a nyelvem a luk körül. "Nem mertem mondani, mert féltem, hogy nem szereted. Pedig imádom ha nyalják a fenekem", mondta. "Én meg imádok ilyen szép feneket nyalni", válaszoltam. Halkan, de hosszan nyögött egyet. Még egy darabig szopott, de aztán felül. Az arcomon ült, de háttal, a segglyuka volt a nyelvemen. Széthúzta a fenekét, én pedig csak nyaltam és nyaltam. "Nagyon jó, úgy imádom!" mondta. Leszállt rólam és kihúzott az ágy mellé. Ő hátrafeküdt, szétdobta a lábát, én pedig szemből, állva kezdtem el vadul kúrni a punciját. Közben végig izgatta magát. Egyszer csak kihúzta a farkam a kezével lenyomott a lábával és szinte rám kiabált hogy "Nyalj! Nyaljál ki!". Felemelte a lábát és pedig nekiestem nyelvel a segglyukának. "Ne ott! Most ne ott!"  mondta nevetve. Elkezdtem falni a csiklóját és vadul ujjaztam a puncit. Remegve elélvezett újra.

 

 

 

 

 

Felnevetett, azt mondta, hogy ennél több orgazmusa már biztosan nem lesz. "Gyere basszál tovább!" mondta. Toltam tovább a puncit ugyanabban a pózban. Ekkor jött az egyik legnagyobb ajándék amit egy nő adhat. Főleg ha magától adja. Főleg ha így. Odarántotta fejem az övéhez, és fél percig vadul smároltunk. Dugtam volna tovább, de ő maga fogta meg a farkam. Lassan, incselkedő tekintettel leirányította a popsilyukához és elkezdett beleülni. "Úristen, úristen, ez hihetetlen!" mondtam. "Csss-ssss" susogta és próbálta egyre bentebb rakni a farkam. A makkom már benn is volt, de elég száraz volt. "Segítsünk rá", mondtam. "Jogos!" válaszolta nevetve. Nyaltam a popóját, finoman ujjazva is. Csodás szűk volt. Felült hatalmasat köpött a faszomra és elkezdett szopni. Mondtam neki, hogy nem sok lány kapja be a pénisz ha már egy kicsit is megjárta a fenekét. "Miért, mivel másabb mint az hogy te a nyelved dugod bele? Különben is tiszta vagyok!". Igaza volt. Jól benyálazta az egész faszt és újra felvettük az előző pózt. Keményen körözött a csiklója körül, én pedig szép lassan becsúsztattam a farkam. Már amennyi bement. Hozott síkosítót, kell az, jó sok.Tágult bőszen, de egy pont után nem ment bentebb a faszom. Nem is erőltettük. Iszonyat jó volt. Átmentünk kutyapózba. Percekig gyönyörködtem a látványban, ahogy a farkam ki-be jár a csodás seggében. Mondtam neki, hogy szóljon ha hagyjuk abba. Hátranézett és azt mondta "Jó így!". A szeméből és a szavaiból kiérződött, magát a seggbekúrást nem élvezi, viszont azt, hogy ezt megadhatja nekem, azt igen.

 

 

 

 

 

Átmentünk még egy pózba. Oldalt feküdt, felhúzott térdekkel, én pedig az ágy mellett állva kúrtam a popóját. Csukva volt a szeme, maszturbált, látszott rajta, hogy törekszik arra, hogy ellazult legyen. Közben bedugta egy ujját a puncijába. Még egyet. Így újra egyre szűkebbnek éreztem a fenekét. Istenem, itt baszom seggbe ezt a gyönyörű nőt, és még csak kérnem se kellett rá. Megelégedtem az eddigiekkel. Kihúztam a farkam. Ő fáradtan felült és elkezdte verni. "Hova szeretnél élvezni? Szeretnél a számba, vagy az arcomra?" kérdezte halkan. Beletúrtam a fanszőrébe és megsimogattam a punciját. Szó nélkül megértette. Felkúszott az ágyra, felhúzta és szétette a lábait miközben verte. Közben heves smároltunk. Elhúztam a fejem, látni akartam. Az a gyönyörű punci. Mennyi örömet szerzett nekem ma este. Egyik kezével kézimunkázott, a másikkal hol a melleit, hol a punciját izgatta. Ő is beletúrt a fanszőrébe. "Gyere, élvezz! Spriccelj a pinámra!" nyögte. Ez volt a végszó, ahogy kimondta remegni kezdtem. Alulról, az ujjaival szétnyitotta a nagyajkait, én pedig kivettem a kezéből a farkam és összeélveztem a lukát, csiklóját, a pinaszőrét. Sóhajtozva szétkente amit csak bírt. Legszívesebben kezdtem volna egy negyedik menetet, de tudtam, hogy ezt már nincs hova fokozni.

 

 

 

 

 

Beszélgettünk majd lefeküdtünk aludni. Már az első reggel összevesztünk valami apróságon. Próbálkoztunk együtt, de nem jött össze. Hamar megbeszéltük, hogy ez nem fog menni. Elváltak útjaink, nem túl békésen. De sohasem felejtem el azt, hogy többet kaptam tőle egy este alatt, mint előtte nőtől bármikor. Hogy megtudtam milyen az, amikor úgy kefél két ember, hogy mindent oda akarnak adni a másiknak. Egy életre meghatározta a szexről alkotott képemet. És arra is rájöttem, hogy hiába a jó szex, ha a kapcsolat nem működik. Ami fordítva is igaz. Nem biztos, hogy azzal a legfergetegesebb a dugás, akivel az életedet akarod leélni.

Szerző: supracoger  2010.08.24. 14:50 5 komment

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr312234210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.08.25. 15:12:22

Ez aztán poszt a javából! Őszintén remélem tényleg megtörtént veled. Ha igen legalább évente keresd fel a csajt! :-)

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.08.25. 18:59:09

hát, mint írtam nem éppen úgy váltunk el. előtte sem kerestük egymást, utána se fogjuk.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.08.26. 08:42:22

Értem... pedig kár egy ilyen odaadó sunáért...

SassyGurl 2010.08.27. 07:14:08

legjobb érzés,amikor rácsodálkoznak az emberre x év után, hogy jééé milyen jó csaj lettél:)
amúgy jó kis írás!:)

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.11.24. 21:22:49

Nah, ilyet is csak olvasva, másoktól hallva fogok ismerni... :(
süti beállítások módosítása