Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

Nagyváros, neves thai masszázs centrum, igazi thai lányokkal, asszonyokkal, horror áron. Nem ma történt, akkor viszonylag kevesebb ilyen hely volt. Persze hall az ember mindenféle pletykát, például alig kapnak a masszőr csajok, és a szokásos "ha fizetsz, akkor ki verik a végén". Persze. Mégis, hogy a túróban vegyek rá egy thai csajt, hogy verje ki, amikor abszolút nem beszéli a nyelvünket. Mindenesetre foglaltam egy időpontot egy olajos (tehát nem thai), egy óra időtartamú masszázsra. Minden perverz indíttatás nélkül. Ha dugni akarok, van hova menni. Az ázsiai nők pedig totál nem gerjesztenek be. Megérkezés, recepciónál magyar csajnak fizetés, várakozás, mutatják hova menjek, zuhanyzás. Pucéron, vékony lepellel a faszomon lefekvés, várakozás. Megjött a hölgy. Fehér emberként nehéz belőni az ázsiaiak korát, de lehetett olyan 30 éves, átlagos thai pina. Masszázs indul. Nagyon jó volt. Sok olaj, hozzáértő kezek. Minden szépen ment úgy, ahogy masszőröknél szokás, azzal a különbséggel, hogy amennyivel drágább itt, annyival jobb is. A nő nem beszélt semmi, fingja nem volt a magyar nyelvről. A "Fáj?" kérdés elhangzott párszor amikor keményebben nyomkodott ennyi. Véget is ért, "Köszönöm!", mosolygás és kiment. Irány a zuhany.

 

 

 

 

 

Az már ekkor gyanús volt hogy 40-45 perc volt az egész. A kurva anyátok, ha már egy ökör áráért masszíroztok, legalább tartanátok be az egy órát. A zuhanyzás elején jártam, amikor ismét nyílt az ajtó. Az durván áttetsző zuhanyfülkén át láttam, hogy visszajött a lány, pakolászott. He? Nem vagyok szégyelős, de WTF. Masszázs közben végig takargatjuk a péniszt annak rendje és módja szerint, aztán meg benyitunk amíg zuhanyzik a kliens és premier plánban nézhetjük? Ennek aztán van értelme. Már a vége felé jártam a zuhanyzásnak, amikor még mindig benn volt a nő. Pakol, mi az úristent lehet itt ennyit pakolni. Jó, megvárom amíg kimegy, mégsem léphetek ki pucéran. Nem-e? Az anyja picsáját, ha ő van olyan szemérmetlen, hogy bejön miközben zuhanyzok, akkor nehogy már én legyek a geci ha kimegyek pucéran. Ajtó elhúz, himbálózó pöccsel kilépés. Nem figyeltem a nőre, mentem a gatyámért. Erre rögtön abbahagyta a pakolást és odalépett hozzám. Rögtön lepörgött előttem, hogy mi van ha a faszverős duma tényleg több szimpla pletykánál. A nő hol rám, hol a farkamra nézve és halkan, de többször is kérdezte, hogy "szeret többet?". Anyád!

 

 

 

 

 

Nem vagyok megijedve a fizetős szolgáltatóktól, de ez váratlanul ért, köpni-nyelni nem tudtam. Értetlenségemet látva az egyik kezével farokverést imitált és közben sutyorgott, hogy "kézzel, öt". Egyre merevebben álltam, pláne hogy a hímtagom is ágaskodni kezdett. "Nem?" kérdezte. Ekkorra már úgy voltam vele, hogy hiába drága, hiába csak faszverés, hiába nem adják a sárga csajok, legyen. Legalább emlékezetes lesz. Bólintottam, elismételte az árat és mutatott a zuhanyzó felé. Odaadtam a pénzt, aztán irány a zuhanyzó. Ő is gyorsan levetkőzött és beállt mellém. Semmi extra, tipikus ázsiai, apró mellek, apró bimbó. A puncija ízlésesre borotvált. Állt mellettem kinyitotta a vizet és mosolyogva elkezdte verni. Elkezdtem fogdosni a mellét, amit még hagyott, de ahogy a puncijához értem, rögtön eltolta a kezem ("Nem! Nem!"). Jól tolta a faszverést, herejáték, duplakéz, mindenféle irányba rángatás, tempóváltások. Érződött, hogy van benne rutinja, és tudja hogyan lehet hamar elélveztetni a vendéget. Nem volt öt perc és óriásit spricceltem a hasára. Mosolygott, lemosta magát, megtörölközött, "Köszönöm!" és kiviharzott. Felöltöztem, és elhúztam én is a belem.

Szerző: supracoger  2010.08.25. 15:40 Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: szex sztori nonpenetrative

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr962229345

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Thai sztori - supra módra 2010.08.25. 17:09:02

Itt egy példa arra, hogy szakértő masszázs is befejeződhet szakértő módon. Csak éppen mégis máshogy, csak éppen senki sem kérte, csak éppen plusz költségen, csak éppen direkt módon kihasználva a férfi hormont:supracoger.blog.hu/2010/08/25/supra_sztori_...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása