Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

Rövid leírom a tegnap velem történteket, szerintem tanulságos! Haverral lementünk sörözni. Nem hajtottuk a csajokat, dumálni mentünk. Ránk akaszkodott három csaj. Rohadjak meg, nem emlékszek a nevükre, szal legyen Ancsa, Betti, Csilla. Ancsa 18 éves, kibaszott jól nézett ki, gyönyörű test, gyönyörű arc. Betti 16 éves, átlagos volt, nem volt igazán szép arca, viszont istentelen nagy csöcsei voltak. Csilla , szintén 16, pedig maga volt a borzalom. Dagadt volt, nagyon dagadt, ráadásul az a fajta, akinek ducisága ellenére SINCS melle. És idegesítő is volt.

 

 

 

 

 

Lényeg, fűztem Ancsát, aztán szép lassan kiderült, hogy van barátja, és állította, meg látszott is rajta, hogy ő bizony hűséges. "Fasza"! Na akkor célozzuk meg Bettit. Hol van? Na amíg Ancsát fűztem eltűnt. Na ki maradt? Csilla, a dagi! Aki engem nagyon kinézett magának, látszott rajta hogy benne lenne 1-2 dologban. Tanulság! Dagadt volt? Igen! Nagyon? Igen! Leszopott a söröző melletti parkban? De le ám! Jó volt televerni a 16 éves dagadt pofáját? De jó ám!

Szerző: supracoger  2011.06.12. 21:03 Szólj hozzá!

Címkék: szex szopás sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr662978674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása