Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

- Szia!
- Helló, Gyuri vagyok, az xy oldalon láttam a hirdetésed!
- Szerbusz Gyurikám!
- El tudnád mondani az alap dolgokat?
- Persze szivem. Nálam az alapár az egy óra és tízezer forintba kerül. Ebben van gumi nélküli francia és vaginális szeretkezés gumival. Az extra az tizenötezer forint, ezért bármit csinálhatsz, gumi nélkül vaginális, anális szex...hmmm a számba élvezhetsz, amit csak szeretnél szivem. Akár az alapot kéred, akár az extrát, biztosíthatlak, nálam a mélytorok az igazi mélytorok. Nem fogsz csalódni.
- Aha, jól hangzik.
- Melyiket szeretnéd szivem?
- Tudnál még pár dolgot mondani magadról?
- Ömmm, én 38 éves vagyok, ez nem kamu, nem egy 50 éves nő hirdet, dehát ezt te is látni fogod. Nem iszok, nem cigizek. A képen is láthattad, hogy nagy természetes cicim van. Barna a hajam és nagyon szeretem a szexet. Szeretek szopni nagyon, tudod szivem? Mit szeretnél még tudni?
- Ha azt kérem, hogy maszturbálj előttem, az oké?
- Igen, vannak játékaim is ha azt szeretnéd.
- Arcraélvés?
- Az extrában benne van, ha akarsz akár a fenekembe is élvezhetsz.
- Ujjazni is szabad a puncid és a feneked?
- Jól benedvesítem neked és ujjazhatod.
- Csodálatos, a puncid szőrös?
- Nem tudom, hogy ezt a kölcsönös francia miatt kérdezed-e, de igen, de ebből sohasem volt probléma, a legtöbben szeretik, tudod? Világosbarna szőr van a puncim, ápoltan tartva.
- Az jó, mert én így szőrösen szeretem.
- Látod szivem, minden stimmel, nem fogsz nálam csalódni. Senki nem szokott csalódni. Ki foglak facsarni. Melyik szolgáltatásra készülhetek, a simára vagy az extrára?
- Az extrára, de lenne még pár kérdésem.
- De sok kérdésed van szivem, mondjad.
- Szeretek biztosra menni. Szóval én szeretnék több időre menni, ugye olyankor olcsóbb?
- Semmi gond, mennyi időre szeretnél?
- Két órára, ez alatt szeretnék legalább háromszor elélvezni.
- Tudok neked kedvezményt adni, legyen mondjuk 20000 forint. Na mit szólsz, jó üzlet igaz?
- Akkor azt mondanám, hogy legyen 30000. Azért szeretek többet adni, mert néha nem éppen hagyományosak a kéréseim és ezt szeretném honorálni.
- Mire gondosz szivem, hülye dolgokat nem vállalok! Semmi kaki pisi meg szado meg ilyenek.
- Neeem! Semmi ilyen. Vagyis nem ilyen szinten.
- Akkor nem fogsz tudni nekem újat mutatni drágám.
- Oké, csak tudod, néha furán néznek rám amikor nem sima szopást meg reszelést meg szájbaélvezést kérek.
- De mit kérsz akkor?
- Tulajdonképpen ezeket, csak szeretem, ha pontosan úgy történnek a dolgok ahogy én akarom. Ha x pózban szeretném a szájbaélvezést, úgy hogy így vagy úgy tartod a szádat, akkor úgy szeretném. Van pár lány aki mindent úgy akar csinálni ahogy ő szokta és nem úgy ahogy a kliens kéri. Vállalják a franciát, de ha én mondjuk azt kérem, hogy pl. a heréimet szopja perceking, akkor nem tetszik. Pedig nekem ezek fontosak ahhoz hogy elégedetten távozzak.
- Úgy lesz minden ahogy szeretnéd szivem.
- Ennek örülök, ezért is adnék többet. Én így tartom fair-nek. Még egy kérdés, de ne gondolj bele sokat. Kicsi, tényleg kicsi, inkább a dominanciáról pofon és szidalmazás belefér nálad?
- Hát az attól függ mire gondolsz.
- Annyi hogy lehordanálak mindennek, szeretnék mocskosul beszélni, szeretném ha te is így beszélnél és néha pár apró pofon beleférne. Csak ilyen felsőbbrendűségi érzés miatt.
- Jó hát ha ezt szeretnéd megoldhatjuk. Nem nagyon vagyok ehhez szokva, de legyen.
- Ezért mondtam, mert szeretném ha tudnád, hogy ez csak játék. Nem vagyok szadista és eszemben sincs fájdalmat okozni. Csak felizgat a felsőbbrendűség érzése és ezt szeretném kiélni. Ha szidlak vagy adok egy sértő pofont, az nem neked szól, hanem ennek a vágynak.
- Oké rendben lesz, ennyi belefér.
- Ezzel így azt is kérném, hogy ha lerendeztük az anyagiakat meg a kötelező tisztálkodás, utána ne legyél velem kedves. Nem kedvességre vágyom tőled hanem megalázkodásra.
- Jól van drágám, rendben lesz minden, a többit megbeszéljük személyesen. Mikor jönnél szivem?

 

 

 

 

 

Lakás, körülmény minden rendben volt, semmi extra, semmi különleges, de hát nem is ez a lényeg. A csaj túlságosan is kedves, reméltem képes lesz ennyi pénzért eljátszani, hogy megalázkodik, meg így kicsit nehéznek tűnt elsőre parasztnak lenni vele. Még egyszer átdumáltuk felületesen a várható dolgokat, hogy őt se érje meglepetést, engem se csalódás. Cumi természetesen gumi nélkül, pricc bárhova, de a dugást és a seggbekúrást csak gumival akartam. A csaj amúgy tényeg 38-nak nézett ki, kicsit duci, viszont jó formás. Jó nagy segg, nagy kemény csöcsök, szopnivaló bimbóval. Pinaszőre pont ahogy leírta. Volt rajta ilyen szexinek szánt ruha, tudjátok aminél kinn vannak a csöcsök, de a célja igazából az hogy tartsa és takarja a hasat. Na azt nyomban levetettem róla, nem érdekelt ha látszik a pocak. Viszont a harisnya maradt. Az jó kurvás. Ja és volt egy nagy tükör a szobában, mondjuk ez extra.
 


 

 

 

 

 

Patron 1:
Rövid idő az a két óra ha az ember sok perverzióra készül, úgy hogy gyorsan nekicsaptunk. Miután jól megvizsgáltam minden testrészét, a csöcseivel is jól eljátszottam. Az a jó a kurvákban, hogy jó esetben nem rinyálnak ha harapdálod a mellbimbójukat vagy keményebben markolod a csöcseiket. Kiültettem az ágy szélére, eléálltam. “Na mutassd azt a híres szopás technikádat. Lassan kezd el, finoman, kapd be a golyóimat is, aztán szépen induljon a mélytorok. Vedd jó mélyre a farkam és tartsd lenn sokáig.” Igazán jól csinálta és tényleg über volt a mélytorok. Semmi öklendezés és jó sokáig lenn tartotta és közben amennyire tudta a nyelvével a golyóimat nyalta. Persze ha fizet érte az ember akkor ez el is várható. Mondtam, hogy feküdjön oldalra és úgy folytassa, így jobban látom a testét. “Izgasd közben a pinádat. Körözz a csiklódon aztán ujjazd is a lyukad. Jól nedvesítsd be, mert aztán én fogom szétujjazni.” Rendre meg is tette amit kértem, miközben folytatta a cumit. Számomra baromi szép látvány volt a teljesen szőrös nunit ujjazás alatt látni. Át is vettem hamar, jól kitágult, jó nedves volt és tetszett ahogy a szőrt érzem a tenyeremen. “Jó nagy a pinád te ribanc. Jól szét szoktak baszni.” “Tetszik a pinám? Ujjazz szét, ez az! Tedd be az ujjad a seggembe is!” “Azt később kapod meg, most végezd a dolgot és szopjál! Mindjárt el fogok élvezni!” Élvezz el, ez az, akarom a gecidet!” Farok ki, haj a tarkónál megfog, fej hátraránt, finom pofon betalál! “Igen? Ez kell te kurva? Mindenhova rád akarok élvezni!” “Spriccelj a számba! Dugd le a faszodat a torkomon és élvezz bele!” “Nem, látni akarom hogy belandol a szádba a sperma! Úgy hogy döntsd hátra a fejed, nyisd nagyra a kibaszott szádat, nyújtsd ki a nyelved, és verd bele!” Sohasem olyan jó az orgazmus, ha egy nő veri vagy diktálja a tempót a végén, mivel én vagyok az aki pontosan tudja mikor kell az az egy-egy rántás hogy maximális legyen az élvezet. De a látványért és az élményért mindent. A spricc közben a kezem folyamatosan a pinájában volt. “Nyeld le mindet, ez az, törölgesd csak le a szád széléről is!” Aztán rögtön folytattuk is.

 

 

 

 

 

Patron 2:
“Dőlj be, térdelj fel az ágyra! Nyomd ki a picsát jól! Most meg fogom ujjazni mindkét lukadat!” A pinájával nem sokat törődtem, hamar a síkosítóért nyújtam, bőségesen bekentem az ánuszát és az ujjaimat. Nem volt túl szép segglyuka, de a célnak megfelelet. Imádom nézni ahogy a mutató ujjam lassan, de biztosan eltűnik a seggben. Amikor ez párosul azzal, hogy kéjes fejjel hátranéz, azt meg pláne. Jó párszor utána síkosítottunk a dolognak. “Ez az, ujjazd a seggem. Készítsd elő a faszodnak! Seggbe fogsz baszni igaz? A punciba be se rakd, rögtön a seggbe told!” Na, milyen jól belejött a szövegbe, ezt már szeretem. Gumi fel és már szaladt is be a farkam. Nem vagyok egy állat, szóval a helyzet ellenére lassan indítottam a dolgot, de amikor éreztem, hogy már tövig ki be járok, egy újabb adag síkosító után bekeményítettem. Kb. olyan kemény tempóban toltam neki seggbe, mint máskor, mással kutyapózban, punciba. De bírta és mondta is. “De jó a farkad a popómban érezni! Kúrd, keményen ez az, aaaaa. Basszál szét!” Kimentünk az ágy szélére, a hátára fordítottam, a nyakába tette a húsos lábait. Így toltam tovább a fenekébe, persze tövig így nem megy, de a látványért mindent. Kihúztam a farkam, levettem a gumit. “Most jön az a rész, hogy te az egyik kezeddel maszturbálsz, a másikkal a csöcseidet rakod a szádba, én pedig egyik kezemmel kiverem, a másikat bedugom a fenekedbe.” Hát mit ne mondjak ez a kép örökre beleégett az agyamba. Szopja a bimbóját, tekeri a szőrös punciját én pedig ráélvezek a maszturbáló szőrös gomolyagra. Szerencsére még jó adag cucc jött ki belőlem. “Ne hagyd abba, kend szét a gecimet a szőrödön.”

 

 

 

 

 

Patron 3:
Na erre azért már kellett pihenni, de szerencsére bőven volt még idő, hiszen alig félóra telt el. Pár perc masszázsnak szánt bőrnyomkodás után megfordultam és cumiztattam. Vagyis inkább nyalatta vele mindenemet ami lenn van. A farkam törzsét, a heréimet, a gátamat, ráadásul szó nélkül kinyalta a seggem is. Az egész inkább lazulás és kényeztetés volt. Amikor újra felállt nekiálltunk “rendesen” dugni. Mindenféle pózokban basztam a pináját, néha kis időre áttettem a seggébe is. Ment a mocskos szöveg tőle rendesen. “Kúrjad a szőrös a puncimat, ez az, basszál, dugj meg jól! Tedd át a seggembe, akarom érezni ott is! Add ide az ujjad, had szopjam!” Jól bírta a hajhúzást és a finom pofonokat se bánta, inkább úgy tett mintha meg se történtek volna. “Szeretnéd ha beteríteném a képed a maradék gecimmel?” “Igen, élvezz az arcomra! Aztán lenyalom és megeszem mindet!” “Nem nyalod le, magadon hagyod, hogy lássam, hogy egy kurva vagy!”

 

 

 

 

 

Patron 4:
Legnagyobb meglepetésemre az elején szinte le se kókadt a farkam. Lehet nem is volt rendes elélvezés az előző? Az arcán levő geci nem erről árulkodott. Kúrtam még tovább egy újabb gumival, úgy hogy mindig lássam az arcát. Másnak ez biztos beteg, de nekem az, hogy szemből állva dugás közben pár centről látom az arcán az előző adag spermámat, az a mennyország. Perverz geci vagyok, ez van. Aztán kicsit kókadtam. “Elfáradtam. Kifáraszottál te hülye kurva! Feküdj le ágyra és izgasd magad!” Szopkodtam a csöcseit és közben hol a gecis arcát néztem, hol a masztizó pinát. Aztán ha már nem állt fel a farkam, hasra fektettem, beleköptem a seggébe és ujjaztam. “Ujjazd a segged te is!” Egymás mellett jártak ki-be az ujjaink a fenekébe. “Hát hogy bírja a segged a kiképzést, nem hiába vagy ribanc! Na fordulj hanyat, még utoljára szájbabaszlak!” “Nyomd le a torkomon a faszod, az egészet!” Ami ezután jött az tényleg még szépen mondva is szájbakúrás volt. Kifeküdt az ágy szélére, háton, lelógó fejjel, én úgy raktam a száját a kókadt faszommal mintha pina lenne. Hosszú percek teltek el így, de nem rinyált és közben végig masztizott. Fel se állt rendesen mire jött az utolsó, halovány elélvezés, valszeg csak pár csepp gecivel, de nem tudhatom, mivel szó nélkül eltűnt mind a torkában.

 

 

 

 

 

Beszéltük hogy jól csinálta, neki is megérte a lóvé és hogy vissza fogok még járni, de nem hiszem hogy valaha visszamegyek, annyira nem volt jó, viszont az élménnyel fel lettem töltve és hasonlóra egy darabig nem fogok vágyni. Ha meg igen, akkor másikat fogok keresni. Mert nem ő volt a lényeg, hanem amik történtek, lehetett volna bárki.

Szerző: supracoger  2012.04.23. 08:02 Szólj hozzá!

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr954065256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása