Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hsztomn0301.png









Az ujjam már teljesen át volt nedvesedve punci nedvtől, a farkam pedig majd szétdurrant. De előbb az ő köre van. A kis berregő szinte mozdulatlanul  volt a kezében, erősen a csiklójához nyomva. Egyre jobban szuszogott, amikor egyszer csak.. “A picsába lemerült az elem!”. Arrébb dobta a kütyüt és a kezével folytatta. Ahogy körzött kezével, a karja pont úgy mozgott, hogy csodálatosan ringatta a jobb mellét. A fejemet a másik melléhez szorította, jelezvén, nyaljam a bimbóját. Egyre szorosabban szorított, aztán heves rángásokkal elment. Pár perc cirógatás után a farkamra hajolt és lassan szopni kezdte. Ahogy hevült a helyzet pózt váltottunk. Kutyapózba vágta magát az ágyon, én pedig az ágy mellett állva cumiztattam. Imádok így szopatni. A kezemmel kényztethetem a ringó csöcsöket, vagy paskolhatom a seggét. Óóó és az a látvány. Hátulról nézve is fenomenális a bedőlt női test, de innen még jobb. Az égbe meredő feneke ilyenkor a világot a jelenti. Kedvem is támadt nyalakodni. Kutyapózban maradt én pedig hátulról nyaltam, előbb csak a punciját, aztán jó szokásomhoz híven a popsilyukát. Élvezettel húzta szét a fenekét. Elején csak köröztem a luk körül aztán nagyokat nyaltam telibe bele. Kértem, hogy feküdjön teljesen hasra és húzza szét a fenekét. Elég volt párat rántanom a farkamon, hogy beterítsem gecivel a fenekét. Pontosabban a bejáratait, a punciját de főleg az ánuszát.

Hsztomn0302.png









Hátranyúlt és kezével a spermás fenekéhez csapkodta a farkam. “Ez olyan jó!” mondta. Fel le mozgattam a gecis altájon a farkam, hol a farpofái között, hol a puncija környékén. “Tedd be egy kicsit!” Még kemény volt a farkam, így szépen elkezdtem becsúsztatni a hegyét a puncijába. “Ne oda!” “A fenekedbe?” “Igen, csak egy kicsit!”. Ez igen, ezt már szeretem! Ahogy lassan betoltam ámuldoztam a segglyuk, a geci és a makkom által nyújtott színkavalkádon. Az eleje könnyen bement, ott be volt síkosítva, de aztán megakadtam. Kihúztam a farkam és szépen beletunkoltam az összes gecit a fenekébe. Így már jobb volt, így se ment be teljesen, de félig becsúszott. Viszont a pár perce átélt orgazmus és a popó kemény szorításának köszönhetően nem voltam elég kemény és ezt ő is észrevette. “Vedd ki, állítsuk fel újra!” . Felült és elkezdte kézzel verni, közben a golyóimmal is játszott és a mellkasomat csókolgatta. Félve közelítette a szájához, nem tudta mire számítson. Először csak a golyóimat nyalta, aztán ment egyre feljebb. A kézimunkának köszönhetően a gecinek már nyoma sem volt a farkamon. Mint egy tinilány az első szopásakor, úgy kóstolgatta. Először csak pár nyelvöltés, aztán apró finom szopások, végül, látva, hogy nincs miért aggódnia, rendsen bekapta és szopni kezdte. Ez volt az első seggből szájba élménye. A gondolattől rögtön újra harcrakész voltam. Hatalmas nyáltócsát nyomott a tenyerébe és bekente a fenekét. Folytattuk a seggbebaszást, de kevés volt. Kivettem a lőcsöm, ő széthúzta az ánuszát ami ekkor már széles, tátongó mélység volt. Nagyokat köptem bele. Ezt eljátszottuk akárhányszor száraznak éreztük. Kifeküdt az ágy szélére háttal, magasban a lábai. Beraktam a fenekébe, ő pedig vadul masztizni kezdett. Ilyenkor végignézve rajta egyértelmű: nem (csak) az én kedvemért szoktuk seggbekúrósat játszani. Amikor elment annyit mondott “Annyira más így elélvezni!”. Nekem se kellett már sok így kirántottam a farkam. Ugyenebben a pózban maradt, csak feltámaszkodott, nagyra nyitotta a száját és kiöltötte a nyelvét. Igyekeztem közelebb kerülni, de még így is messze volt a feje, így a löket első része az arcát terítette be, a többi a mellére csurgott. Leszopogatta a maradékot. Cirógatás közben még annyit mondott nevetve “Azért érzem a seggemet ilyenkor utána!”

Hsztomn0303.jpg

Szerző: supracoger  2012.09.17. 19:03 Szólj hozzá!

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr764065258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása