Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hsztozs04.png

Ah, ez pár napja történt, rögtön úgy éreztem meg is kell írnom rögtön. Az irodaházban ahol épp dolgozom van egy csaj akivel néha összefutok a folyosón. Igazi nehézsúlyú versenyző. 25 éves, teljesen jól nézne ki ha leadna olyan 500 kilót. Szép arca lenne, csak pufi. Kurva nagy mellei vannak, alatta kurva nagy hassal. Azaz igazi lötyögős, puha háj. Nagy segge van, csak nem nagy kerek, hanem nagy pötyhedt. Szóval összességében egy korrekt csaj, aki kurva dagadt. További szépséghiba az ép, de kusza fogak. Szóval nyilvánvalóan elkerülik a péniszek a csajt. Mivel azon kívül, hogy néha látom a folyosón nem nagyon van semmi közöm hozzá, gondoltam bátran bepróbálkozok. Amikor odaléptem hozzá és ráköszöntem, rendesen megilletődött. Kedvesen bemutatkoztam és mondtam, hogy szeretném megismerni és hogy nagyon tetszik. Aztán persze konkretizáltam a dolgot és mondtam, hogy nem komoly dologra gondolok, de közelebbről ismerni szeretném. Biztosan látta rajtam, hogy sugárzik belőlem a vágy iránta, teljesen bóknak vette a dolgot. Kérdésemre, hogy este ráér-e igen volt a válasz, arra hogy szeretne-e feljönni hozzám, szintén. Ilyenkor hiába nincs szó szerint kimondva a baszás ténye, nyilvánvaló a dolog.

Hsztozs03.png









Ugyanabban a göncben megjelent amiben volt. Kínáltam kajával, piával, nem nagyon kért semmit egy kis üdítőn kívül. Ott álltunk a konyhában, iszogattuk a kólát, odaléptem hozzá megcirógattam az arcát és mondtam neki milyen gyönyörű. Persze azt válaszolta, hogy rikán mondanak neki ilyet, amire mondtam, hogy nekem ma ő a legszebb. A kezem az arcáról elkezdett lejjebb kóborolni és alulról finoman, még mindig csak egyetlen ujjal megcirógattam a mellét. A cirógatás a beszélgetés alatt persze lassan átment markolászásba.

- Szeretném, ha a következő pár óra emlékezetes lenne neked, szereném ha nagyon nagyon jól éreznéd magad. Szeretnélek nagyon... kielégíteni. Mikor elégítettek ki utoljára igazán?
- Hát.. elég régen.
- De vágysz arra, hogy kielégítsenek, igaz?
- Persze.
- És szeretnéd ha ma én kielégítenélek, igaz?
- Szereném, igen.
- Mondd ki.
- Szereném, ha ….kielégítenél.
- És mi kell ahhoz, hogy kielégítsenek?
- Minden ami jó.
- Szereted ha így simogatják a melleidet?
- Igen.
- Felizgulsz rá?
- Persze. De már a helyzettől magától fel vagyok izgulva.
- Érzed már ahogy nedvesedik a puncid?
- Nedvesedik bizony.
- Szeretnéd ha kinyalám a nedves puncidat?
- Igen, nagyon.
- És a nyalástól fogsz elélvezni vagy attól amikor berakom a farkam és jól megduglak?
- Bármelyiktől.
- Lássuk mennyire nedves a puncid.

Hsztozs08.png









Smárolni kezdtünk, kigomboltam a nadrágját és becsúsztattam a kezem. Éreztem a vékony, de terebélyes szőrt a punciján. Amikor bedugtam az ujjam, az szinte elveszett benne, annyira ki volt tágulva. Kihúztam a dzsúzos ujjam és megnyaltam. “Már így is nagyon finom a puncid!”. Utána már bármit kérdeztem, igen volt a válasz. “Tetszik amit csinálok? Jól esik ahogy körözök a csiklódon? Szeretnéd hogy újra bedugjam az ujjamat?” Folyamatosan smároltunk, egyik kezem a bugyijában, a másik ruhán keresztül a melleit gyürkészte.  Egy perc után tudtam, hogy már annyira fel van izgulva, hogy el fog élvezni. Kurva gyorsan lerántuttuk a nadrágját (nem vettük le teljesen csak lehúztuk), meg a nagymamás bugyiját is. Előtűnt a gyönyörű szőrös muffja, tényleg szép volt, az a fajta szőr ami bár nincs leborotválva, de ritkás, világos, viszonylag rövid. Továbbra is ott álltam mellette, de mostmár mindkét kezemet bevetettem, egyikkel ujjaztam, a másikkal a csiklóját basztattam. Egyre jobban szuszogott. Szinte végig csukva volt a szeme, de néha kinyitotta és úgy nézett rám, mint aki mindjárt sír. Egyszer csak egy hatalmas nyögés hagyta el a száját, de az a fajta, amit ha hallanál, azt hinnéd, hogy éppen hasba rúgták. Vonaglott amikor elélvezett, utána pedig szinte tartani kellett, mert mintha össze akarna esni.

Azért furcsa volt a helyzet. Tíz perce még ott álltunk úgy, hogy előtte egymáshoz sem értünk, most pedig ott áll a konyhám közepén, a hevesség miatt csak félig letolt nadrággal és kézzel már ki is elégítettem. Látszott, hogy ő sem tud igazán mit kezdeni a helyzettel. Gondolom nem túl gyakori neki hogy idegen csávók konyhájában álljon a pináját mutogatva.

- Úristen, ez durva volt. Élveztem már el, de így még nem.
- És ez még semmi nem volt szépségem.
- Bele se merek gondolni miket fogsz még velem csinálni.
- Minden szépet és jót.
- Akkor most én jövök. Ööö szopjak?
- Annak is eljön az ideje. De most ahogy így rád nézek! Annyira mocskos dolog, ahogy itt állsz, le sem vagy vetkőzve, de itt a csodálatos szőrös puncid, ami ráadásul tiszta lucskos, hogy most rögtön be akarom rakni.

Hsztozs06.png









Újra elkezdtem simogatni a lucskos pinát. Levette az egész nadrágot, persze én is az enyémet és gyorsan felhúztam egy gumi, aztán rögtön be is raktam. Szinte belezuhantam a tág barlangba. Ahogy löktem megint jöttek a helyeselő válaszok a kérdéseimre. “Ezt is szereted igaz? Szereted amikor basznak? Jó érzés ahogy ki-be jár a farkam a puncidban, ugye? Nézd milyen szép látvány!” Persze az utolsónál rájöttem hogy egyrészt a kurva nagy mellei, másrészt a lógós pocak miatt sem láthatja a behatolást. Közben próbáltam csak elővenni a melleit a felsője alól, de sikertelen volt, úgy hogy levette a felsőt. Amikor le akarta venni a melltartót is, mondtam, hogy hagyja, majd én, szép lassan. A puha mellei teljesen kitöltötték a hatalmas kosarú melltartót. Ahogy dugtam, mindig meg-megremegett a tartóban a melle, eszméletlen jó volt. “De kurvajók a melleid! Jó nagyok és jó puhák!” Lassan elkezdtem lejjebb húzni, hogy lássam a bimbóját is. Nagy udvarú, káddugó mellbimbóra számítottam, de helyette apró cicibimbót találtam. Amikor levettem az egész melltartót olyan szépen gravitáltak a csöcsei mint egy álom. Lógtak le, lefelé egyre szélesebben, szép ívű volt az aljuk, és a bimbó hála a jó égnek pont jó helyen, a mell aljától pár centire volt. Minden teljes volt az első elélvezéshez. Megkérdeztem élvezhetek e a melleire, természetesen igen. Letérdeltettem és mondtam, hogy fogja meg alulról és rázogassa kézzel egy kicsit, had lengjenek. Lerántottam a gumit, elkezdtem verni a mellei előtt. A makkomat hozzádörgöltem a bimbóihoz. Aztán jött is a spricc a tejcsárdáira, amit ijjedség nélkül, felnézve rám, mosolyogva fogadott. “Húú bazdmeg ez nem volt semmi. Annyira királyak a melleid, nagyon jó volt ráélvezni.”

Hsztozs07.png









PZS-vel letöröltük a cuccot és bementünk a szobába. Hát igen, most így, amikor láttam teljesen pucéran járni, bizony nem csak a mellei lengenek amikor jár, de a hasa is. A feneke is hatalmas volt persze. Pucéran lefeküdt az ágyra és nekem nagyon kielégítő látványt nyújtott. Az összezár lábai között ott a halvány szőr, a melleit közre fogják a karjai, amitől úgy néz ki mint két nagy felfújt gumicsónak. Nyamm. Az egész csajban az volt a legjobb, hogy olyan hálás volt.

- Szerenéd ha kinyalnálak és újra elélveznél?
- Igen, nyalj ki kérlek. Aztán én is akarlak ám szopni.
- Fogsz is, alig várom, hogy a szádba tegyem a farkam. De a nyalásra visszatérve, van egy tökjó technikám, amitől nagyot fogsz élvezi.
- Alig várom.
- Viszont ahhoz az kell, hogy benyúlhassak a fenekedbe.
- Micsoda?
- Majd meglátod, de kell az, hogy egy picit bedugjam oda is az ujjam.
- Hát nem bánom. De ha fáj abba hagyjuk.
- Nem fog fájni ezt garantálom, de persze ha akarod abba hagyjuk.
- Oké.
- Menj el zuhanyozni előtte és most ki jól a popsilukad a biztonság kedvéért.

Amikor visszajött leültettem az ágyra és ha már letakarította a gecimet a melleiről, végre jól szétnyaltam őket.
- Szeretem ha a cicijeimet nyalogatják!
- Ilyen ciciket pedig élmény nyalogatni!
- Már ettől is nagyon beindulok.
- Hát még attól ami jön! Szeretném megnézni a popsidat.
- Jó! [hasra fordult] Szereted az ilyen nagy fenekeket?
- Bizony. Alig várom, hogy felpumpáljam. [közben jobbra balra lötyögtettem az óriási farpofáit]
- És most csak úgy bedugod az ujjad?
- Nem, de hogy. Mindjárt meglátod. Előtte viszont szereném megnézni a popsilukadat. Húzd szét nekem a fenekedet kérlek.

Hsztozs10.png









Nos, a falfehér bőrön elterülő pirosas ánusz nem igazán vonzotta a számat, így aztán csak diszkréten megsimagattam a punciját és kértem, hogy forduljon meg. Tettünk egy párnát a segge alá, hogy később a kezemmel jobban hozzáférjek a segglyukához, mondtam, hogy húzza fel a bőrt a punciján, és indult is a nyalás. Igazi jó kis dagadt punci volt, amibe (ha elfelejti az ember a körítést) bárki szivesen beletolja a képét. “Csak csukd be a szemed és engedd el magad!” Lassan, finoman el kezdtem ujjazni, ami elég hamar átcsapott abba, hogy három ujjamat is elnyelt a puncija. A nyalást abba sem hagyva jó adag síkosítót engedtem a másik kezembe és szétkentem a fenekén. Nem a lyukán, az egész fenekén, ahol érte. Minden jelzés nélkül elkezdtem körözni a popsilyuka körül a kisujjammal. Szépen széthúzogatva, már amennyire egy ujjal szét lehet. Ha kellett még síkosítás csak összeszedtem a fenekén előtte szétkent síkosítót. Percek múlva már benn volt a kisujjam első bütyke. Minél mélyebben van az ember annál inkább kénytelen kicsi ki-be mozgatni, nehogy kiszáradjon. Ilyenkor, ha jól csinálja az ember, és a csaj tényleg elengedi magát, akkor szinte fel sem tűnik neki, hogy bizony már a seggében turkálnak. Amikor már az egész kisujjam benn volt, átváltottam a mutatóujjamra. Amikor már az is teljesen benn volt, onnantól jött a gyerekjáték része. Gépiesen folytatni a nyalás, és a megfelelő pontot megtalálva az ánuszban levő ujjat felfele, a punciban levő ujjat lefele nyomni. Kinyotta a szemét, és rémültem nézett rám. “Úristen!” Az egész teste remegni kezdett, pont úgy, mint amikor valakinek orgazmusa van, csak sokkal tovább. Aztán szinte rugdalni kezdett a vaskos lábaival, a kezével pedig húzta a fejem a puncijába. Egy hatalmasat rándult, az egész testét felfelé emelve, azt hittem kiüti a fogaimat. Vége volt. De még mindig remegett.

- Úristen! Ez, ez nem tudom mi volt. Úgy éreztem nem is én irányítom az egészet. Ha akartam volna se tudtam volna nem elélvezni!
- Látod, mondtam, hogy próbáljuk ki, tudom a dolgom.
- Nagyon durva amit eddig csináltál, a konyhában is meg ez is....
- És még szinte semmit sem csináltunk.
- Itt az ideje, hogy szopjak egy kicsit.

Hsztozs05.png









Hát a szopás az maga volt a katasztrófa. Ilyenek azok a dagi csajok akik ritkán szexelnek. Nem tudnak szopni. Lassan csinálta, alig kapta be, még a kezét is szarul tartotta. Próbálja irányítani az ember, de van az a pont, amikor érződik, hogy annyira kezdő, hogy kár vesződni. Ha hosszútávú a dolog akkor persze tanítgat az ember. Vagy ha tényleg egy tini csitriről van szó, akkor még meg is van a varázsa. De így szar. Szóval inkább a beszédre koncentráltam.

- Jól szopok?
- Jól. Próbáld kicsit jobban bekapni, meg gyorsabban szopni.
- Finom a farkad.
- Tudod mim finom még?
- Mid?
- A gecim.
- …
- Szereted a gecit?
- Nem.... tudom.
- Nem kóstoltad még meg?
- Nem még.
- És szeretnéd?
- Nem tudom.
- Pedig én szivesen élveznék a szádba.
- Nem tudom. Félek, hogy öklendeznék.
- Akkor mi lenne ha úgy csinálnánk, hogy amikor élvezek, akkor az elején egy kicsi a szádba megy. Aztán becsukod a szádat és a többi a csukott szádra megy.
- Nem tudom.
- Na, próbáljuk meg.
- Jó. De nem garantálom, hogy nem fogok öklendezni.
- Nem baj.

Hsztozs01.png









Kivettem a farkam a szájából és elkezdtem verni. Előttem térdelt, szóval hátra kellett volna hajtani kicsit a fejét. Amit nem nagyon akart. Így kénytelen voltam célozgatni a helyes fejtartásra, téve ezt úgy, hogy megfogtam a tarkóján a haját és (tényleg) finoman hátrahajtottam a fejét. A szája csak résnyire volt nyitva. Ebből sok jó nem fog kisülni. Amikor éreztem, hogy jön a visszfordíthatatlan, akkor viszont (tényleg) nagyon kemény markoltam a haját és úgy erőltettem a fejét a helyes tartása. Ahogy a száján levő résen éppen hogy pár csepp cucc bejutott, rögtön be is csukta és a többi cucc az összeszorított szájon landolt. Közben a mellkasa ritmikus rángása jelezte, hogy még attól a pár csepptől is leszivesebb összehányná magát. Annyira szar volt a dolog, hogy a végén már azért tetszett, mert rendesen ilyen erőszakos szájbaélvezés hatását éreztette. Kirohant a fürdőbe és kiköpte azt a minimális cuccot ami bejutott.

Hsztozs09.png









UPDATE: Felvettem Fécbúkon, gondoltam jó jöhet, ha néha kiereszteném a tárat munkaidő közben. Jól is jött már egyszer. Elvonultunk egy nem használt irodába ahol oboázni kezdett, ismét a maga béna módján.
- Hova élvezzek bébi?
- Nem tudom.
- Teljesen fen vagy öltözve, nem tudok sehova.
- Oh.
- Kénytelen vagyok a szádba.
- De nem akarom.
- Van jobb ötleted?
- Nincs.
- Akkor próbáljuk meg.

Klasszikus bentre szájbaélvezés, azaz a farkam végig a szájában volt a spricc közben. Nem volt túl fasza, de jobb volt a semminél. Zombi fejjel tűrte végig, aztán amikor kivettem kiköpte az egészet a földre. Ha másra nem, erre jó lesz.

Hsztozs99.jpg

Szerző: supracoger  2012.10.03. 18:04 1 komment

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr754065262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dynax5 2012.11.20. 15:23:12

Ez jó volt! Saját élmények jöhetnek! ;-)
süti beállítások módosítása