Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hsztoka0201.png









Minden családnak meg van a fekete báránya. A miénknek talán én. De 24.-ikén, a sok fős családi vacsoránál nem én voltam a feltűnő, hanem egy távoli, nem vér rokon. Réka az unokatestvérem feleségének a mostoha testvére. Nem tudtam és nem is érdekelt miért siklott félre az élete, de erős 40-es létére férj és gyerek nélkül, láthatóan folyamatos alkohol mámorban él. Próbálta mindenki figyelmen kívül hagyni, de ő azért balhézgatott, beszólogatott, és persze ahogy a taj részegeknél szokás, már a puszta jelenlétével is rombolta a morált. Félre is hívott az egyik rokon “Tudom, hogy úgy volt, hogy Rékák nálam alszanak, de nem akarom, hogy nálunk legyen. Ott vannak a gyerekek, elég nekik ezt is látni. Nem tudnád te elszállásolni? Csak őt! A szülei oké, maradjanak nálam, de őt nem akarom!” Hát legyen oké. Egy órán belül kábé már ment is egy kis civakodás egy félreeső helyen Réka és a szülei között, meg még egy pár ember között. Én igyekeztem a védelmére kelni, és mondtam neki, hogy menjünk, feküdjön le, elég volt mára. Elköszöntem a rokonságtól és elindultunk felém, ő persze csak botorkált meg mondta a baromságait.

- Mindenki egy rohadt köcsög itt nálunk bazdmeg! Legalább te jó fej vagy velem. De miért baszogatnak? Ők is isznak! Jó, én kicsit többet, de miért kell basztatni engem?
- Semmi gond, Réka, hazamegyünk aztán szépen lefekszünk.
- Szeretnél lefeküdni velem?
- Haha, nem pont erre gondoltam. Hazamegyünk és alvás, na mit szólsz?
- Nem akarok aludni. Van még otthon piád?
- Van.
- És adsz is nekem belőle?
- Hát hogyne adnék.
- Te miért vagy rendes velem? Azt akarod, hogy leszopjalak cserébe? Mert leszoplak.
- Mindenkit leszopsz aki piát ad neked?
- Nem mindenkit, csak aki rendes velem. És te rendes vagy.
- Rendes vagyok ám. Nálam alhatsz és még ihatsz is tovább.
- Cserébe én is rendes vagyok. És bekapod a faszod. Csak érjünk már oda. Mikor érünk már oda?

Hsztoka0202.png









Hazaértünk, Réka rögtön a WC felé az irányt. “Pisálnom kell!” Ahogy kijött pedig rögtön,

- Na hol pia?
- Sör?
- Nincs erősebb?
- Rum?
- Az jó lesz!

Leült a konyhában. “Töltsed! Töltsél még, vagy sajnálod tőlem?” Két körben felhajtotta a jó egy deci töményt. “Na gyere!” mondta, és odarántott magához, elkezdte lehúzni a cipzáromat. Inkább levetkőztem teljesen, ledobtam a ruhám a földre. “Na, már áll is a faszod. Jó nagy fasz! Bekapom!” Hevesen, cuppogva szopni kezdett, végig lefele nézett, és elég repetitíven ugyanazt csinálta végig. Túl hevesen csinálta, nem esett annyira jól, mint szerettem volna. Egyszer megállt egy kellemes köhögő rohamra. “Bocs, csak. Nem a faszodtól. Na, kussolok, csinálom tovább!” és folytatta a cumit. Elkezdtem előbányászni a melleit. Nem sok jóra számítottam, iszonyat gebe nő volt, látszott, hogy full lapos. Közben meg is jegyezte. “Azt hiába keresed. Kis fos mellem van.” Hát az nem kifejés. Kicsi, viszont legalább lóg, ellenben csúnya a bimbója. Fogdostam közben egy kicsit. Mivel már vagy öt perce szopott megkérdezte.

- Baszni is akarsz vagy csak szopjak?
- Csak szopjad most.
- Most, de bazdmeg, két perc múlva mit akarsz?
- Szopjál le most! Aztán ki tudja mihez lesz még kedvünk.
- Nekem nincs kedvem baszni. Fáradt vagyok. Csak leszoplak.
- Szopjál.
- Nem bírsz elélvezni? Szarul csinálom?
- Jól csinálod, csak kiélvezem.
- Igyekezzél, mer mondom fáradt vagyok.
- Oké.
- Majd. Na izé, csináljad csak. Ha élvezel, nem kell... megállni, jöhet...
- A szádba.
- Az, na, tudod te.

Így is lett. Állva vonaglotta miközben elélveztem a pöcsömmel a szájában. Idióta volt, mert a pricc közben és utána is úgy szopta, mint az állat, úgyhogy gyorsan utána kikaptam a szájából.

- Rumos geci. Finom a rumos GECI.
- Jól. Most pedig fürdés és irány az ágy.
- Majd fürdök reggel, most kidőlök.
- Nem, nem, olyan nincs.
- De alig élek bazdmeg.
- Nem baj.
- Látni akarsz meztelen, mi? Most volt orgazmusod és máris látni akarsz. Nem vagyok én olyan jó nő.
- Ha látni akarlak, ha nem, irány.
- Van akkor söröd is még?
- Van.
- De akkor utána, bontok egy sört.

Hsztoka0203.png









Bevezettem a zuhanyzóba. Nagy ügyetlenkedve levetkezett. Ha valamitől bűzlött, az szerencsére a pia volt. Rendesen megmosakodott, de azért mondtam neki, hogy megfürdetem. “Meg akarsz fogdosni mi? Nem bánom!”. Így megnézve alapvetően jó alakja volt, csak nagyon vékony volt, apró segge volt és hát az überbéna mellek. Jól megfogdostam a fenekét és felhabosítottam a tusfürdőt a dús, mindenfelé terülő világosbarna, pöndörödő pinaszőrén. Jól megmostam a seggét is.

- Felizgultál rám megint?
- Fel, szép tested van.
- Akarsz még baszni is?
- Akarok, hát.
- Na jó. Akkor megiszom a sört és utána azt csinálsz amit akarsz.
- Amit akarok?
- Hát, mittudom én. Ja.
Közben pöndörgettem és húzogattam a punciszőrét.
- Leborotváljam neked a pinám? Ha adsz borotvát... [BÖFF].
- Hagyd csak.
- De megcsinálom szívesen. Tudom, hogy a kopasz pinát szeretik. Mert olyan, mint a kislányoké. Akiknek még ki se nőtt a szőrük.
- Nem, nekem jó így.
- Akkor majd a dzsungelbe dugod a faszod, hehehehe.

Sejtettem, hogy rettentően passzívan viselkedő nőt fogok megdugni, de azt nem hogy ennyire. Ugyanis a konyhában, sörrel a kezében az asztalra dőlve elaludt. Félig ébren, kábán volt amikor bevittem az ágyba. “Na nem lesz dugás?” kérdeztem. “Figyelj, én, én alszok, de dugjál. Nem baj, nekem mindegy. Koton se kell, mert meddő vagyok.” Hátra feküdt és szinte azonnal bealudt. Egy kis ideig szórakoztam azzal, hogy a faszom a szájához dörgöltem, párszor próbáltam bedugni is, de esélytelen volt, már aludt, vagy legalábbis ki volt ütve. Széttártam a lábait és alapos terepszemle után kiadósan kinyaltam. Végre nem szakítottak félbe “Gyerünk rakd be!” dumával. Nem mértem az időt, de szerintem félóra is volt amit a fejemmel a láb között töltöttem. Utána gyors fotó a széttett lábakról a privát albumomba. Gondolkoztam, hogy felhúzzak-e egy kotont, ki tudja kikkel szokott ez dugni, de végülis leszartam. Dugosgattam egy kicsit, próbáltam variálni a pózokkal, de rájöttem, hogy nem akkora nagy élmény egy magatehetetlen nőt izélni. Inkább szerencsétlenkedés. Nekiálltam ujjazgatni a punciját és közben vertem magamnak, aztán teleélveztem a szőrét. Mielőtt kidőltem én is aludni, még kinyitottam az ablakot, hátha nem lesz olyan piaszag reggelre. Éjszaka felébredtem arra, hogy kiment hányni.

Hsztoka0204.png









Mire felébredtem reggel, már nem volt mellettem. Még visszaaludtam. Mikor végleg felkeltem, sörrel a kezében ült a nappaliban, és nézte a TV-t, még viszonylag tiszta volt.

- Ezt a sok karácsonyi szart. Nem baj, ha bontottam egy sört?
- Nem.
- Jó volt este? Mit csináltál?
- Kinyaltalak, aztán megdugtalak.
- Hehe, semmire nem emlékszek. Még a konyhai jelenet megvan.
- Vissza kéne menni anyádékhoz. Mikor indultok haza?
- Holnap reggel.
- Holnap? Nem ma?
- Nem. Reggel felhívtak és akkor is mondták.
- És mit mondtak még?
- Hát hogy délben megyünk xy-hoz ebédre. De nem sok kedvem van. Utálom ezt a sok családi szart. A nagyja nem is az én családom. Még jó, hogy ilyen messze vannak tőlünk.
- Ok. És akkor hogyan tovább?
- Nem akarok menni.
- Itt akarsz dekkolni holnap reggelig?
- Ha nem baj. Majd... megoldjuk. Ahogy eddig, haha.

Felhívtam az anyjáékat, hogy mi a fasz. Amikor mondtam nekik, hogy Réka nem nagyon akar menni, azt mondták, hogy igazából nem bánnák ők sem, ha inkább nem jönne. Maradhat-e nálam. Megbeszéltem Rékával, hogy nekem azért lenne napközben hova mennem. Rendben lesz ő. Elmentem én is rokonokhoz, ebéd, de azért igyekeztem haza. Állt is a faszom, meg fostam is, mégis egy idegen alkoholista van a lakásban, ki tudja mit pakol el. Minden rendben volt otthon, de azért ürültek az üvegek, és gyűltek a soros dobozok. Be is volt állva szépen.

- Na mi a helyzet Réka?
- Mi lenne? Semmi. Iszogattam egy keveset, már ha nem baj.
- Na akkor folytassuk amit tegnap elkezdtünk, oké?
- Okkké. Oboa? Betolod a pitonodat a számba? Hahaha.

Leültem mellé és ráfordítottam a fejét a faszomra. Elkezdte a tegnapi szopás techinkát, mire rájöttem, hogy ehhez nincs kedvem.

- Milyen mély a torkod?
- Mély.
- Befér az egész faszom?

És azzal a lendülettel elkezdtem lenyomni a fejét. Szépen ellenállt. Újra, erősebben, bentebb ment a broki, de lerántotta a fejét. “Mit csinálsz bazdmeg?” “Mélytorkozunk egy picit!” Többszörire se tudtam úgy lenyomni, hogy bemenjen az egész és nagyon vergődött. “Be fogok hányni a végén!”. Jogos érv. Két opció volt, a fürdő meg a konyha. A fürdőben már volt pár ilyen élményem, inkább irány a konyha. Leterítettem egy pár törölközőt, lefeküdtem a földre és a oldalról szopattam. Amikor végre először végig érte a pöcsöm a torkán egy jó nagy nyál pacát köpött ki. “Vedd le a felsőd mielőtt összebaszod!”. Minél tovább folytattuk, annál lucskosabb és mocskosabb lett a történet. Üvöltött és prüszkölt közben, csak úgy cuppogtam a szájában. Az egyik pillanatban különösen erősen próbálta lehúzni a fejét a farkamról. Nem véletlen. A következő másodpercben egy kis adag hányás szaladt ki a farkam mellett a szájából és az orrán is folyt. “Nem birom már!” mondta és kómásan nekidőlt háttal a konyhaszekrénynek. Ha vége akkor vége. Ráélveztem a csatakos arcára. “Mi ez? Ja a geci. Ide okádtam.” Elmentem fürdeni, és kivételesen neki sem kellett szólni.

Hsztoka0205.png









Réka bealudt. Ahogy felkelt, ivott tovább. Mondtam, hogy ha már ott lófrál, akkor meztelenül tegye azt. Aztán délutáni lazításképp megkértem, hogy szopogassa a farkamat. De csak szép lassan, óvatosan. Lefetyelgetett a nyelvével. Néha elkezdte erősen szopni, olyankor rá kellett szólni. Nem volt cél az újabb élvezés, csak az élvezkedés. Elővettem a cuccaim közül egy vibrátort és kértem, hogy közben dugja vele magát. Játszottunk így egy keveset, és egy órával később viszont már kanos voltam ismét és végre eljött a dugás ideje. Jól benedvesítettem és kinyaltam, szétujjaztam a punciját, aztán a lábait a nyakába emeltem és keményen dugni kezdtem. “Kitölti a faszod az egész pinámat. Pedig nem kicsi a pinám!” Váltogattam a pózokat, de csak olyanokat, ahol én vagyok az aktív fél, mivel ő nem sokat mozgott volna. Kutypózban pakolás közben ráköptem a seggére és ujjazni kezdtem a popsiját. “Had dugjam be a fenekedbe!” “Csináld, csak ne fájjon. Nem jó ha fáj.” Hoztam síkosítót és gazdagon bekentem a farkam és a seggébe is jutott bőven. Ha már kéznél volt a farpofáit is bekentem, had csillogjanak. A kezébe nyomtam a a bekapcsolt vibrit, hogy tegye a csiklójához. Nem voltam túl kezes vele, ő meg nem rinyált sokat, így hamar mélyre estem a fenekében. Tekintve az előkészületek hiányát, nem volt túl tiszta a dolog, de hát az análnál ez előfordul. A végén a hátára fektettem, újra a nyakába a lábait és így dugtam a fenekét. Síkosítót kapott a puncija és a vibri is.”Dugd be a pinádban amíg a segged dugom!” “Szét leszek baszva!” A farkam a fenekében, tőle pár centire pedig a vibráló műfasz a puncijában. Hát megtette a hatását, hatalmas extázisban élveztem a fenekébe. Nem volt szép látvány ami kijött belőle, de ez már csak ilyen.

Hsztoka0206.png









Estére is terveztem még egy dugást, de addigra már kezdtem nagyon undorodni tőle. Reggel korán keltem és amikor a piák felé vette az irányt, mondtam neki, hogy takarodó van, nem fog reggel piásan elmenni tőlem. Kisebb csörte után kiegyeztünk. Kapott egy felest meg egy patront a szájába.

Hsztoka0207.jpg

Szerző: supracoger  2012.12.29. 22:33 Szólj hozzá!

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr674987042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása