Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

A minap hihetetlen eseménynek voltam véletlen fültanúja. Aktuális párom fiútestvérééknél (legyen Laci) voltunk szent este. A felesége (legyen Zsuzsa) éppen zuhanyozni volt, én meg épp a zuhanyzóval falszomszéd budiban szartam. A sok karácsonyi kaja természetbe való visszajuttatásával küzdöttem, amikor hallottam, hogy Laci is belép Zsuzsa mellé a zuhanyzóba.

- Mi az drágám, te is jössz fürcsizni?
- Nem csak azért, cica.
- Hát akkor meg?
- Nagyon tele vagyok cica, segíts rajtam.
- Bírd már ki estig, most itt vannak a többiek.
- Na, hamar végzünk, tele van a faszom, nagyon.
- Laci, ne tűnjünk már el a vendégek elől.
- Senkinek nem tűnik fel ez a pár perc.
- És ha meghallanak?
- Ki hallana meg, mindenki a nagyszobában van.
- És ha valaki kijön a WC-re?
- Azt úgyis meghalljuk.
- Na jó gyere ide.

Moccanni sem mertem, viszont éles fülemnek köszönhetően tisztán hallottam az egyértelműen szopáskor jelentkező cuppogást.

- A makkomat, ez az. Húú bébi. Ez az, jó mélyre. Akarod, hogy basszalak? Jó akkor csak szopd. Megyek a szádba. Uaaahhh.
- Bazdmeg.
- Mi az?
- Olyan ízű a gecid mint a másnapos szar szaga. Látszik, hogy ittál tegnap.
- Egy kis pisi?
- Nem!
- Na csak egy kis pisi a szádba.
- Mondom, hogy nem!
- Akkor a csöcseidre.
- Jó oda mehet.
- Este meg jól megbaszlak.
- Elég volt neked mára.

A csurgás hang után Laci kielégülve távozott. Szerintem utólag rájöttek hogy ott voltam. Számomra pedig kiderült, hogy a párom perverziója családi vonás.

Szerző: supracoger  2011.12.26. 18:59 1 komment

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr653497320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megyekmais · http://megyekmais.freeblog.hu 2012.01.10. 23:56:49

hehe, ez jó volt, köszi.
még ilyeneket, ha van.
ne kímélj :)
süti beállítások módosítása