Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

“Mari néni, én a végletek embere vagyok! Szeretek kipróbálni mindent. Szeretem a nagyon fiatal lányokat is, és az időseket is. Szeretném Mari nénivel is kipróbálni. Nem akarok rendes szexet, csak orálisat!”
Mari néni hatvanvalahány éves volt akkor. Egy bolt előtt baszta a rezet mindig, innen jött felületes ismerettségünk. Özvegy asszony volt, gyerekei elhagyták, így aztán unatkozott rendesen. Néha beszélgettem vele a boltból kifele jövet. Rendes, jó fel öregasszony volt. Nagy lógós csöcsök, göndör ősz haj, szemüveg, fiatal korában elég jó nő lehetett. Most már persze csak az ilyen perverz geciket érdekli mint én. Persze nem is maga ő érdekelt. Hanem maga az hogy leszopatni egy ilyen öreg nőt. Amikor egyszer felcipeltem neki pár szatyor cuccot a boltból, akkor szegeztem neki a kérdést. És hogy hogyan van pofám ilyeneket kérdezni? Baromi egyszerű, nincs veszteni valóm. Nagyrészt nem érdekel az emberek véleménye, vagy hogy mit suttognak a hátam mögött. De ha érdekelne is, gyakran költözök, gyakran váltok munkahelyet, váltogatom a szokásaimat, mivel mindig új terep után kutatok. Új terep, új lehetőségek. Visszatérve, tudtam jól hogy nemet fog mondani. Nemet mondott, de pontosan olyan diplomatikusan, mint ahogy én a kérdést feltettem. Innen annyi volt a dolgom, hogy hátradőljek és reménykedjek, hogy felülemelkedik rajta az unalom.

 

 

 

 

 

Pár hét és pár véletlen összetalálkozás után egyszer mondta.
- Átgondoltam a dolgot Pistikém (most ez lesz a nevem :))
- Csak nem arra tetszik gondolni?
- Ismerlek, rendes fiú vagy. Tudom, hogy nem akarsz nekem rosszat.
- Hát miért akarnék?
- Tudom.
- Menjünk fel Mari nénihez beszéljük meg. Ne tessék félreérteni, nem azt mondom, hogy rögtön ugorjunk neki, csak beszéljük meg.
Hát felmentünk.
- Mitől gondolta meg magát Mari néni?
- Az én koromban is jár a kaland. Te meg szép fiú vagy. Lehet hogy nem volt benne részem már évek óta, de szóval hiányzik is egy kicsit.
- Mari néni, őszinte leszek. Ahogy mondtam én csak orális szexre gondoltam.
- Értettem én. Világos. Nem is akarnám én már, hogy bárki engem izélgessen. Mondjuk ki, na, csak azt akarod, hogy leszopjalak.
- Már be is indultam ennek hallaták.
- És hogy szeretnéd Pistikém?

Első körben, megbeszéltük, hogy csak ismerkedünk. Ami kimerült egy kézimunkában. Ő ruhában maradt (hála az égnek!), én levettem a gatyám, a boxerem és leültem a fotelébe. Megfogta ráncos kezével a farkam és óvatosan verni kezdte. Érdekes volt, meg egyszerre keveredett benne a több évtizednyi tapasztalat és a kezdők bátortalansága. “Jajj, de bolondok vagyunk mi” - mondta közben és mosolygott. Annyira be voltam indulva, hogy pár perc alatt el is élveztem. Miközben letörölgettem magamról a geci, megkérdezte milyen volt. Mondtam, hogy pont ilyen jóra számítottam. Megdumáltuk, hogy ha összefutunk folytatjuk és továbblépünk.

 

 

 

 

 

A következő alkalommal már szopott is. Levette a szemüvegét, letérdelt és rábukott a brére. Lassan csinálta, kiélvezte minden pillanatát, meg hát ilyen korban már nem olyan heves az ember. Nem nézett fel egyszer sem. Leírhatatlanul fura élmény egy öreg asszony őszes haját simogatni miközben az cumizik. Az orgazmusom közeledtét érezve...
- Mari néni, mit szólna ha a csöcseire élveznék?
- Biztos vagy te benne?
- Persze, tessék elővenni azokat a kannákat.
- Kannáim vannak, de nem húsz évesek.
- Annyi baj legyen.

Kigombolta a ruháját és levette a melltartóját. Hát tényleg kurvanagy mellei voltak, amik persze gravitáltak, mint az állat. a Bimbói konkrétan lefelé néztek. Nekem, aki épp erre vágyott, ez tökéletes volt.

- Had markolásszam csak meg őket.
- Tetszenek az ilyen vén tőgyek?
- De bizony ám. Jó puhák.
- És hogy élvezel akkor rájuk?
- Tessék megfogni őket alulról. Én meg felállok és ráverem.
- Jól van kedveském!

 

 

 

 

 

A következő cumi alkalmával már jobban irányítgattam. Nyalattam a heréimet, kértem, hogy nézzem rám, ilyesmi.
- Mari néni nem bánná, ha végig szopna és én a szájába élveznék?
- Hogy? Nyissam ki a számat te pedig belevered?
- Nem, csak tessék végig szopni, akkor is amikor élvezek.
- Jól van Pistikém.
- Nem fontos, hogy lenyelje, én azt se bánom ha csak kifolyik utána a szájából.
- Meglássuk.
Amikor elkezdtem remegni egy pillanatra felnézett, jól tudta, most jön a spricc. Korrektul levezette, jókor lassított. Amikor lecuppant róla láttam, hogy sehol egy csepp geci.
- Le tetszett nyelni?
- Le én!
- Ó hát nem kellett volna!
- Jól van az Pistikém! A sperma íze pont olyan mint fiatal koromban.

Későbbi alkalmakkor már teljesen pro szintre vitte a dolgot. Mesterien szopott a végén pedig általában kinyitotta a száját, kiöltötte a nyelvét és kapott egy nagy egy adat spermát vegyesen szájba és arcra. Túl sokáig nem húztam azért a dolgot, kb 10-12 alkalommal cidázott le.

 

 

 

 

 

A slusszpoén, hogy persze elpletykálta az öregasszony a dolgot, például a boltos nőnek, akit szintén Marinak hívnak. Ez már akkor gyanús volt amikor elkezdett “úgy” nézni rám. Mari olyan 40 körül lehetett. alacsony, volt és elhízott. Szóval egyáltalán nem volt szép. Aztán amikor egyszer nem sokkal zárás előtt tértem be cigit venni, nevetgélve nekem szegezte a kérdést.

- És milyen gyakran járkálsz fel az öreg Mari nénihez?
- Ehh! Tudtam, hogy elmondja az öregasszony.
- Szerinted? Hát egész nap itt lóg.
- Nem nagyon tudom mit mondjak.
- Hát ebből nem dumálod ki magad.
- Nem is akarom. Csak tényleg nem tudom mit mondjak erre. Néha felmegy és leszop. Ennyi.
- És másnak is jár ebből a kiváltságból?
- Szeretnél te is leszopni?
- Szeretnélek!
- Férjed mi fog szólni?
- Szerinted megtudja?
- Rajtam nem múlik. Mikor zársz?
- Most?

 

 

 

 

 

Nem volt egy jó numera, de ha mindössze ennyit kell dolgozni a szexért, akkor már kihasználja az ember. Bezárt, hátramentünk a raktárba, rögtön letérdelt, elővette a farkam és élvezettel szopni kezdte. “Na csinálom olyan jól mint az öregasszony?” poénkodott, hogy a kurva száját. Levetettem vele a felső ruházatát és elszórakoztam a közepes méretű csöcseivel. Hezitáltam, hogy megdugjam-e, de végülis, miért ne. Levetkőzött teljesen és vaskos lábai közt megjelent a dzsungel. Általában szeretem a szőrös pinát, de valahogy ez így ebben a formában nem nyerte el a tetszésemet. Kiugrottam a raktárból kotonért. Felraktam a gumit és hátulról beraktam. Eléggé élvezte a dolgot, beindult a káromkodás, “dugjál” “jó a faszod”, stb. Szemből is akarta, ám legyen, de smárt nem kapott. Ha már kemény beszéd akkor keményre vettem a tempót meg a stílust is, eléggé durván markoltam a melleit és csapkodtam a seggét. Mivel végig nagy extázisban nyögdécselt, nem tudnám megmondani, hogy volt-e orgazmusa. Mondtam neki, hogy nem akarok a kotonba élvezni. Kérdezte hogy az öregasszonynak a szájába szoktam-e, mondtam hogy igen. Na nála ugyan oda nem fogok, ő undorodik a geci ízétől. Hosszas győzködés után megegyeztünk egy arcra élvezésben, persze a száját és a szemét erősen összeszorította.  Megjegyzem, ezek után egyre furább volt odamenni a boltba, főleg ha mindketten ott voltak, igyekeztem is inkább másfele menni.

Szerző: supracoger  2012.02.04. 17:18 1 komment

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr313517830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása