Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.


 

 

 

 

 

- ezzel én is pont így vagyok
- akkor összehozhatunk valamit
- jó de hol? :D
- WCben?
- hmmm
- nyilván a nőiben
- de hogy?
- hát bemegyünk és csináljuk :D
- és ha ági benyit?
- hát menjünk a 3ik emeletre, ott nincs egy iroda sem
- de oda járnak fel tőlünk
- hát a férfi WCbe néha felmegy sz*rni valaki, de gondolom ági nem jár fel a nőibe
- nem, itt jár WCre az emeletünkön
- akkor az OK?
- ok :D 
- na menj fel előbb te, aztán pár perc után felmegyek én is
- ok

 

 

 

 

 

Benyitottam a helységbe és Edit ott állt a sötétben, idegesen falat támasztva. Először meg volt szeppenve, aztán hozzám akart lépni lesmárolni. Mondtam neki, hogy menjünk be a fülkébe, ő pedig úgy vigyorgott mintha játékból bújócskáznánk. Bezártuk az ajtót. Ő állt a WC felől, én az ajtó felől. Néhány örökkévalóságnak tűnő pillanatig néztük egymást, aztán hevesen lekaptam. Markoltam a szőke, hosszú haját, úgy smároltunk, pár másodperc után pedig a rövid farmer szoknyája alá tévedt a kezem. Már a bugyin keresztül is éreztem, hogy milyen nedves a puncija. Nagyon be volt gerjedve. Olyan vadul smárolt, hogy azt hittem megesz. A nagy hevességben próbáltam félehúzni a bugyiját, de nem nagyon ment. Markolgattam a formás seggét, és ekkor már az ő keze is a nadrág fedte farkamon táncolt. Elrántottam a fejem. Kiéhezve nézett rám. Egy rántással legomboltam róla a szoknyát és benyúltam a bugyijába. Szinte beszippantotta az ujjaimat a csupasz luka. Becsukta a szemét, kéjesen nyögött. Közben csókolgattam a nyakát, és felváltva hol ujjaztam, hol a csiklóján köröztem. Nagyon, de halkan élvezte. Gondoltam ideje megszabadulni a ruháitól. Lehúzta a felsőjét és előkerültek a kerek, de átlagos méretű mellei. Bénázott a cipzárommal, úgy hogy inkább magam vettem elő a farkam.

 

 

 

 

 

Belecsókoltam a melleibe, aztán készültem berakni. Rám szólt, hogy várjak még és letérdelt. Próbálta elővenni szopó képességének a művészi, érzéki oldalát és sikerült is. Teljesen kigombolta a nadrágom, hogy előkerüljenek a golyóim is. Vékony kezével megfogta a farkam, felemelte, és lassan elkezdte nyalni a heréimet. A makkom már lüktetett egy kis súrlódásért, így meg aztán pláne. A végén már szopta a golyóimat, nagyon ügyes volt. Aztán haladt egyre fentebb a törzsén, de makkomhoz hozzá se ért. Közben igyekezett végig engem nézni, ami a nagy szemének, rikítóra festett szemhéjának, hosszú pillának köszönhetően nagyon feldobta a dolgot. Amikor már remegtem, hogy kapjon a makkom is valami izgatást, végre fogta és amilyen mélyen csak tudta hirtelen betömte a szájába a farkamat. Azt hittem mentem beledurrantok, de tudtam, hogy most nem szabad, itt nincs idő több menetes szexcsatákra. Egyébként a szopásnak maga a szopás része nem volt nagy szám. Mondjuk a nyelve ügyes volt, az tetszett amikor a makkom tövén pörgette ahogy csak tudta.

 

 

 

 

 

Felállítottam és háttal nekinyomtam a falnak. Rutinosan feltette a lábát a WC-re. A pinája belülről nagyon jó volt. Komolyan. Érdekes volt, mert alapvetően (még kitágulva is) szűk pinája volt, viszont olyan szinten nedves, hogy a puhaság új értelmet nyert benne. Az elején lassú, óvatos mozdulatokkal toltam neki, közben smároltunk. Aztán egyre gyorsult a dolog, ő pedig egy jobban szuszogott. Amikor kezdett túl nagyra nőni a hangerő, tempót váltottam. Lassú, mély döféssekkel toltam. Úgy nézett rám mint aki soha nem basztak még így. "Üljünk le, el akarok élvezni!" mondta. Lehajtottuk a WC ülőkét, én leültem, ő pedig belém. Élvezte hogy nyalom a melleit, mert egyre közelebb húzta a fejem. A végén annyira dörzsölte a csiklóját a testemhez, hogy a farkam nem is tudott ki be járni. 3-4 nagy remegéssel elment. Elkezdtünk megint smárolni és rendesen dugni, de szorított az idő, póz váltás ideje következett. Neki dőlt a falnak, én pedig hátulról toltam neki. Mostmár csendben volt, hátra sem nézett. Suttogva kérdeztem, "Hova élvezzek?". Azt mondta, "Hát, szerintem ne rám, nehogy lebukjunk." Én még toltam volna neki, de lecuppant rólam, mögém állt és elkezdte kézzel verni, láthatóan a WC csészét megcélozva. Hamar kitejeltem magamból mindent. Itt jött a meglepi. A farkam vége még kicsit gecis volt, ő pedig lehajolt és lenyalta a maradékot. El is tűnt mind a szájában. "Na gyorsan menjünk vissza" mondta.

 

 

 

 

 

- na máris könnyebb így dolgozni :)
- jaja :)
- bocs, hogy a végén ilyen hülyén kellett befejezni
- nem baj
- máskor lenyelem, vagy mehet akárhova, de most nem akartam hogy lebukjunk
- jogos :D jó volt így is
- akkor jó
- amúgy hogy-hogy ilyen frissen borotvált volt a puncid?
- hát, reméltem hogy ma összehozunk valamit :)

Szerző: supracoger  2011.08.29. 06:32 Szólj hozzá!

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr883074187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása