Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

Vártam már ezt az estét. Vártam hogy újra együtt legyünk! Együtt mindig olyan élményekben van részünk ami felejthetetlen. Végignéztem az ágyon heverő gyönyörű testrészeken. Szép kerek mellek, rúzsos száj, tar kopasz punci, formás fenék. Felé térdeltem és a szájába adtam. Lassan, finoman, majd egyre lényegre törőbben szopott. Közben néha csókolóztunk és a punciját izgattam. Megkívántam a melleit, így elkezdtem falni őket. Jól benyálaztam aztán megdugtam a cicijeit. Amikor a farkam megjelent a mellek fölött, a makkom kapott egy-két nyelvcsapást. Annyira jól esett a finom szája, hogy kivettem a farkam a mellek közül, hogy csak a cumira koncentráljunk. Eszméletlen ez a technika. Közben az én kezem is foglalt volt, az egyikkel markoltam a haját, a másikkal ujjaztam. Ilyenkor imádom érezni ahogy egyre nedvesebb. Eljött a punci nyalás ideje. Lefeküdt és pedig pörgettem a nyelvem a csiklóján. Persze az ujjazást sem hagytam abba. Már tocsogott a kezem a punci nedvtől, így megbeszétük, ideje beindítani a reszelést. Háton fekve maradt, de felhúzta a lábát. Kemény tempóval indítottunk. Itt prűdségnek nincs helye, így dugás közben folyamatosan maszturbált, körözött a csiklóján. Néha kivettem a farkam és a szájába adtam. A lassú nyelvjátékok után újult erővel folytattam a döngölést. Ismét egyszerre fogant meg bennünk a gondolat, hogy váltani kéne.

 

 

 

 

 

Kutyapózba vágta magát. Gyors tempó helyett lassú, de mély döféseket kapott. Ahogy gyorsult a tempó úgy vadultunk be, markolásztam a melleit, húztam a haját. Dugás közben szokás szerint gyakran kihúztam a farkam egy kis cumira. Ezt szeretem, ezt kapom, ezért imádunk együtt lenni. Maradt a kutyapóz, de közben úgy helyezkedett hogy bedőlve a legtöbbet láthassam a fenekéből és az ánuszából. Reszeltünk, reszeltünk, közben markolásztam a fenekét. Széthúzta a gyönyörű segget, hívogatóan nézett rám az segglyuka. Nem bírtam tovább a látványt, kihúztam a farkam, és beletúrtam az arcom a popsijába. Szétnyaltam. Aztán hátára fektettem és kihúztam az ágy szélére. Beraktam a puncijába, közben azért kézzel is ingereltem a csiklóját. Hangosan elélvezett, és mivel én is éreztem a végem, kirántottam magam belőle, és (kívülől) teleélveztem a punciját. Mivel ügyesen helyezkedett, a szájába és az arcára is jutott egy jó adag. Pihi, cigi, folytatás.

 

 

 

 

 

Már az elején tisztáztam magamban, hogy ezúttal jobban figyelek rá, többet foglalkozok vele, mert keveset kapott az előző körben. Nem lehetek önző. Úgy gondoltuk bemelegítésnek a legösszefonottabb orál pózt választjuk, ahol egyszerre tud adni és kapni is az ember. A hátamra feküdtem, ő pedig "ráült" az arcomra. Bekapta a farkam. Felváltva nyaltam a punciját és a fenekét. A kezemmel elértem a mellét, így azzal is tudtam foglalkozni. Csodálatos ilyenkor a érezni, hogy az önmagában is élvezetes nyalakodás közben szopnak is. Lassan keményedett be újra a farkam, de ráértünk. Ráértünk, legalább addig élvezkedik a nyalástól. Amikor látta, hogy újra kemény vagyok, ráült a farkamra. Egy ideig rendesen lovagolt, de aztán egyre inkább csak a csiklóját masszírozta a testemhez. Közben játszottam a melleivel és csókolóztunk. Halkan, de kéjesen ment el.

 

 

 

 

 

Ismét cumi következett, kérésemre lassan, játszadozva. Lassan nyelvelt a makkomon, nyalogatta a heréimet, ügyesen szopogatta őket. Imádom amikor a lassú cumi here játékokkal van összekötve. Nyelvcsapás, ajkak, mélyen bekapás, finom nyalogtás, a törzs kényezetése, makk tövének nyalogatása. Megbeszéltük a továbbiakat. Még anál előtt egyszer érezni akartam a punciját, ezért a falhoz állítottam és szemből állva jól megpakoltam. Aztán jól kinyaltam a fenekét, a punciját, megint a fenekét. Eljött a behatolás ideje. Nem a kutyapózt választottuk, hanem oldalt fekve. Hatalmas adag nyálat engedett a farkamra, én pedig az ánuszára. Jó szűk volt, aztán szokás szerint egyre tágult. Amikor nagyon tággá válik, szeretem teljesen kihúzni és a szájába adni. Igen a szájába. Nem problémázik rajta. Megfelelő higiénia, bizalom, odaadás és szexuális túlfűtöttség esetén ez nem probléma. Dugtam a fenekét és a szájába adtam újra. Dugtam újra, és a szájába adtam. Dugás, szájba. Kellettek ezek a kis pihentető szopások, mert ismét a végét jártam. Eljött az elélvezés ideje. A hátára feküdt, én felé térdeltem és verni kezdtem. Inkább átvette és ő verte tovább, miközben a makkom kinyújtott nyelvén feküdt. Az ügyes kézimunka hatására, hamar telepakoltam a nyelvét és a száját. Lenyelte, aztán még finoman szopkodta egy kicsit a farkam.

 

 

 

 

 

Megpaskoltam a feneküket, majd kidőlve feküdtünk mindhárman. Hiába, Évi és Kinga értik a dolgukat. Évi az análtól megfáradva feküdt egy darabig, Kingával kimentünk cigizni és megbeszéltük a történteket. Abban maradtunk, hogy tartunk még pár ilyen görbe estét. Kinn hallottuk, hogy Évi is helyesel. Imádunk együtt lenni.

 

 

 

Szerző: supracoger  2011.02.02. 23:13 6 komment · 1 trackback

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr462625058

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Füstölő pina 2011.02.03. 12:43:07

Ha már az előző posztban szóba került az Emmanuelle: érdekes, hogy a film egyik legemlékezetesebb jelenete nem a főszereplőhöz, Sylvia Kristelhez kapcsolódik:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.02.03. 09:34:30

Jó kis történet, de nekem egy ideig két szereplősnek tűnt, aztán az utolsó bekezdésben hirtelen hárman lettetek...

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2011.02.03. 10:40:05

olvasd el újra úgy, hogy tudod hogy a dőlt betűs részek a másik hölgy akcióit írják le :)

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2011.02.03. 12:42:44

en.wikipedia.org/wiki/Ass_to_mouth#Health_risks

szerintem aki gyakorolja az tisztában van vele, hogy alapos enema esetén is fenn áll a fertőzés veszély. nyilván nem mindennapos dolog ilyet gyakorolni, nem ez az alap.

exter69 · http://sexopoly.tarhely.biz 2011.02.05. 23:17:07

nagyon jó lett, igazi kétszer-olvasós :)
süti beállítások módosítása