Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

 

 

 

Sanyi annak idején jó cimborám volt, én elintéztem neki pár dolgot, ő pedig cserébe ellátott fűvel. Amit általában el is fogyasztottam rögtön nála. Ilyenkor szerettünk dumálni, nőkről, az élet nagy dolgairól, mindenről amiről az ember a pia vagy a fű hatására kurva okosnak érzi magát. Egyszer csak csöngetnek. Sanyi felmordult, hozzá ugyan senki nem jöhet bejelentkezés nélkül. Kinézett, "Már megint az a redves kurva, TAKARODJÁL INNEN!". "Sanyi engedj be kérlek, légyszives!" könyörgött a hang a túloldalról. "Van nálad pénz? Mert ha nincs akkor húzzál innen a kurva anyádba!". Egy ideig ment a huza-vona aztán csak beengedte, mondván, nem hiányzik neki hogy a szomszédok ezt végighallgassák. A nőszemély igen lelakott volt. 30-40 között, inkább a negyven felé, vékony, gizda, és hát a lényeg, látszott rajta, hogy nem füvet szokott venni Sanyinál (én Meth-re tippelnék). Jól tudtam mi fog következni, a nő könyörgött egy kis anyagért, ígért mindent, de ő most bizony nem tud fizetni.

 

 

 

 

 

Betti: "Sanyi leszoplak, vagy amit akarsz, de kérlek..".
Sanyi: "Betti! Értsd már meg, hogy kurvára leszarlak bazdmeg, már annyiszor megvoltál, hogy ezzel se érsz el semmit, húzz innen a picsába!!"
.
Betti: "De bármit megcsinálok, könyörgök csak egy adagot." és azzal a ledülettel farmeron keresztül fogdosni kezdte a faszát. "Leszopom a barátod is ha azt akarja!"
Sanyi: "Se én, se a barátom nem akarja a kivénhett picsádat, takarodj már innen!" és lekúrt neki egy emberes pofont
supra: "Amit azt illeti DE!"
Sanyi: "Mi?"
Betti: "Látod, Sanyi, megoldjuk, minden rendben lesz!" jött oda hozzám, simogatott, bűzlött a piától
Sanyi: "Nem oldunk meg semmit!"
supra: "Sanyi, kifizetem az adagját, és eljátszom vele, nekem jó lesz így!"
Rövid csend, Sanyi nagyokat szuszogott, a nő meg várakozva nézte.
Sanyi: "Nem fizetsz te ki semmit! Ennyit megtehetek érted. Na ide figyelj te hülye kurva! Most itt maradsz, én a szokásos módon lerendezlek, aztán a barátom azt csinál veled amit akar, érted?"
Betti: "Rendben, csak add már végre ide!"
Sanyi: "Lófaszt, majd a végén megkapod, már ha rendesen teszed amit mondunk!"
Betti: "Akkor legalább egy kis füvet adjatok, ne akarjatok átbaszni érzem, hogy most szívtatok!"

 

 

 

 

 

Hát így indult a dolog. Míg a csaj szívott Sanyi félrehívott és elmondta "Na idefigyelj, ez a szar mindent meg csinál, úgy hogy használd ki a helyzetet. Ez akármit megtesz, hogy megkapja a cuccát. Lehugyozhatod, seggbe baszhatod, ütheted verheted, bírja, nekem elhiheted. Meg ha nem bánnád gyorsan televerem én is előtte." Amikor elfogyott a pipából az anyag, Sanyi farka előkerült és megtudtam mit ért "szokásos" alatt. A nő a kanapén ülve nagyra nyitotta a száját és teljesen kinyújtotta a nyelvét. Sanyi eléállt és rárakta a nyelvra a farkát, és verni kezdte. Tulajdonképpen ezt történt végig, néha, kicsit megáll és a nő nyelvéhez csapkodta a faszát. Bettikének a szeme se rebben, merengve bámult ki a fejéből, miközben Sanyi farka vonaglott a nyelvén. Egyszer csak megmarkolta a haját és prüszkölve a szájába fejte magát. Egy csepp sem ment mellé. Bettike még mindig nyitott szemmel tűrte a dolgot, egy darabig a szájában tartva, aztán lenyelte. "Nekem nincsenek nagy igényeim, de akkor már a pofájába verem." Ámen.

 

 

 

 

 

A nő már ekkor ideális fasztarisznyának tűnt. Részeg, beszívott, de magánál van, tudja mit csinál, viszont leszarja. Egy csöppet sem sajnáltam és nem is sajnálom azóta sem, aki eddig süllyed az vállalja a következményeket, például hogy egyesek kiélik rajtuk azt, amit otthon nem lehet. Elzavartam fürdeni és amikor mondtam hogy NAGYON alaposan mossa ki a seggét, csak odavette, hogy "Jó' van!", egy fikarcnyi problémát nem mutatott. Unott fejjel elindult. Végig unott fejet vágott, egyedül az látszott rajta, hogy várja, hogy vége legyen. De azt is csak a cucc miatt. Bementem én is a zuhanyzóba, még egyszer mondtam neki, hogy a seggét is mossa ki jól. Rutinosan tekerte le a zuhanyrózsát a tusról. Amikor kiszállt, megcsapott a férfi tusfürdő szaga. Jobban szemügyre vettem. Háááát. Anno biztos szép látvány lehetett, de most nem több egy leharcolt 30-asnál, aki kinéz vagy 45-nek. Az arca átlagos, nem igazán szép, melle gyakorlatilag semmi, nulla nyista. Puncija elhanyagolt, bozontos. Viszont ami egész jó volt, az a segge, különösen amikor behajolt. Lefürödtem és irány a nappali. Kicsit fura lesz hogy Sanyi komám végignézi a dolgot, de annyi baj legyen.

 

 

 

 

 

Leültem a kanapére, Bettike pedig szó nélkül szopni kezdett. Már az elején rászóltam, hogy nézzem rám közben. Vagy ötször el kellett neki mondani, hogy a szemembe nézzen, mire végre felfogta. Az ő ritmikus fejmozgása hamar átváltott arra, hogy fogtam a fejét és dugtam a száját. Az elején persze finoman. Aztán amikor láttam hogy a cuppogáson, fura torok hangokon kívül semmi nem történik, keményebbre váltottam. Hol lassan, "tövig" nyomtam a farkam a szájába, hol gyorsan basztam a száját. "Birod te ezt Bettike!" szólalt meg Sanyi közben. Ezen felbuzduva tényleg tövig nyomtam a szájába és másodpercekig tartottam a fejét így. Aztán újra, és újra. "Nyald a herém amikor tövig a szádban van!" parancsoltam rá és ügyetlenül de megtette. Csodálatos érzés volt, neki nyilván nem annyira. Pihenni kellett, mert a szájbakúrástól bizony hamar elmenne az ember. Percekig csak a makkomat nyalta/szopta, nagyon finoman, ahogy kértem. Amikor már ez is sok volt, akkor felemeltem a lábam, lejjebb csúsztam a kanapén és az arcába toltam az alfelem. "Nyald a seggem!" Normális esetben nem vagyok ennek a híve, csak úgy, akárkit nem kérnék erre, de ebben a helyzetben ez volt a csodás. Megtehettem és meg is tettem. Jól csinálta és ahogy eddig egyszer sem, most sem szólt egy kibaszott szót sem. Amikor az ujjával is oda akart nyúlni rábasztam a kezére. Ment még egy kis szájbakúrás, nyalta a herémet, a gátam, a seggem, már nagyon kész voltam. Tövig toltam a szájába, az orra a hasamat verdeste. Végig "benn" voltam, csak aprókat mozogtam, éppen annyit, hogy jöjjön az orgazmusom. A fejét szorítva, rángatózva, a heréimmel már szinte a szájában élveztem tele a torkát. Bármennyire is szubmisszív ez a nőnek, ki kell jelentenem: ezt ki kell próbálni mindenkinek akinek pöcse van, mert az élmény leírhtatlan. Össze sem lehet hasonlítani azzal amikor egy tág pinában éli át mindezt az ember. Amikor végre kivettem a farkam, láttam hogy taknya-nyála egyben van, de csak ennyit mondott: "Így legalább nem érzem az ízét a gecinek!" Ámen.

 

 

 

 

 

Sanyi rámmordult, hogy "Csak ennyi?" ,de mondtam, hogy én nem az egy spricces baszások híve vagyok, majd most jön a java. Pihenő cigi közben síkosítót kerestünk. Egy darabig elszórakoztam azzal, hogy ujjaztam a pináját, a nedvét meg lenyalattam az ujjamról. Szopkodta még a kókadt a faszomat, ami végre ismét felállt. A hátára fektettem, a lábait próbáltam minél inkább a nyakába rakni. Sikerült amennyire sikerült, szerencsére volt annyi esze hogy a kezével még hátrébb húzza. Beraktam a lucskos, tág pinájába és baszni kezdtem keményen. Közben markoltam, hol a seggét, hol a nyakát, hol a haját. Utána letérdeltettem a földre, hassal a kanapéra. Betoltam ismét a punciba és adtam neki. Jó durván, hol a hajába kapaszkodva, hol a két kezét hátrahúzva. "Remélem tényleg jól kimostad a segged!" felkiáltással egy lyukkal arrébb tettem. Bettike sziszegett egy darabig, de hamar megszokta. As usual, jó szűk volt az elején, aztán kitágult rendesen. Mondtam hogy húzza szét a seggét, hogy jobban lássam a lukát. "Ugye nem undorodsz a saját seggedtől?" kérdéztem, nézett bután. Szerintem még akkor sem esett le neki, miért kérdeztem, amikor a szájába adtam az ánuszából frissen kihúzott faszt. Szopogatta lassan unottan.

 

 

 

 

 

Ekkor esett le, hogy a standard anál pózok helyett ki lehet végre próbálni olyanokat is, amik esetleg "kényelmetlenebbek" a hölgynek. Újra vissza az általam csak melpi-nek nevezett pózba, hátra fekvés, lábak a nyakba. Kicsit feljebb húztam a fenekét, és betettem megint a seggébe. Na ez már jobban fájt neki, nézett is furán az elején, aztán megszokta. Hogy még fajinabb legyen az élmény, ráparancsoltam, hogy közben ujjazza magát. Na, hát ha valamit akkor ez is ki kell próbálni. Ahogy vonaglik a fasz a szűk seggébe, és közben érzed az ujjak kaparászását, hát az hihetetlen. Kivettem a farkam, megpaskoltam a szőrös pináját és áttettem újra a punciba (absolutely not recommended!). Még egy kis unott cumizás, aztán újabb pózváltás, teljesen (nyújtott lábbal) hasra fektettem, és adtam a (parancsra ismét széthúzott) hátsó lukának. A fejét a kanapéra nyomta és észre se vette, hogy egyszer csak Sanyi ott veri a faszát a feje felett. "Ha nem gond beszállnék még egy körre! Na nem szendvicsezünk, de még egyszer televerném!" Bettike unottan felnézett és elkezdte szopni a faszát. Mivel nem nagyon fért hozzá, meg a helyzetet tekintve (éppen seggbebasszák) nem nagyon csinálta jól, Sanyi saját kezébe vette a dolgot és percekig csak verte magának. Nem volt túl szép látvány, igyekeztem arra koncentrálni ahogy a makkom eltűnik az ánuszban, majd újra előkerül. Eltűnik, újra előkerül. Gyönyörű látvány a fenék magába szippantja. Amikor hallottam hogy Sanyi kezd lihegni, rászóltam, hogy "Az arcára told!". Sanyi megállt, majd verte tovább, közben próbálta Bettike fejét hátra billenteni, de a hasonfekvés miatt nem nagyon lehetett. "Így hogy bazdmeg?". Kicuppantam a seggéből és megfordítottam a csajt. Így már nem volt gond és jóbarát tele is maszatolta az unott képű kurva arcát és száját.

 

 

 

 

 

"Le ne töröld, hagy csak fenn!" szóltam rá, aztán irány a sima lovagló póz, persze seggbe. Nehezen ment a behatolás, a lovaglás meg pláne, nem nagyon mozgott. Mondtam, hogy akkor inkább guggoljon, és én tudtam a fel le mozgásommal megfelelő tempót diktálni. Közben élvezkedve húzotgattam szét a pináját, cibáltam a szőrét. Ránéztem és elröhögtem magam. Ezt a kurvát. Itt baszom seggbe Sanyi gecijével az arcán és ő olyan fejet vág mint aki a buszmegállóban áll. Gondoltam újabb pózváltás, de megállt a tudomány, leültünk egymás mellé. "Na mi van?" kérdezte Sanyi. "Szopatnám még, de így?", mondtam, mire megkaptam, hogy én kértem hogy az arcára verje. Jogos, szeretem úgy dugni a nőket, hogy spermásak, csak azzal nem számoltam, hogy más cuccába nem tolom a farkam. Jaj nekem, mi legyen. Kizavartam a mosdóba, hogy mossa ki a száját, meg mossa le a pofáját. És akkor ahogy megláttam felállva, jött az isteni szikra. Seggbaszni a csajt állva, na azt ritkán teheti meg az ember. Mielőtt még kiért volna, vissza rángattam és arccal a falnak nyomtam. "Húzd szét a segged!", és becsúsztattam a fenekébe. Ajj mennyei, ebben talán csak párszor volt eddig részem. Csodálatosan nézett ki. Megfordítottam és szemből betettem megint a szőrös pinájába. Néha arrébb kellett lökni a felső testét kicsit, nehogy túl közel kerüljön hozzám a feje. Segg után pinát baszni nagyon-nagyon nem ajánlatos, viszont finom érzés. Újra puhaság, nedvesség. Mivel a muffja kb. egy magasságban volt a farkammal, tolhattam a kedvenc szemben állós pózban. Lábak összezár, mint egy szűzkurva, de a farok simán befér. Kurva jól néz ki ahogy az összezárt lábak előtt vonaglik ki-be a pénisz. Nagy szerencsétlenkedve, kissé berogyasztva sikerült sikerült állva szemből is betenni a seggébe. Persze nem tudtam kellően gyors tempót diktálni, de nem is volt baj, már a végét jártam. Lenyomtam a fejét és elkezdtem verni az arca előtt. Mondtam, hogy könyörögjön érte, nyissa ki a száját, csapkodjon a nyelvével. Végre aktivizálta magát. "Élvezz a számba!", mondogatta unottan és nyújtogatta a nyelvét. Megmarkoltam a haját, hátra rántottam a fejét és komótosan a szájába élveztem, miközben még mindig ficánkolt a nyelve. Amikor elment ennyit mondott nekem: "Jól szétbasztál, de megérte." Ámen

Szerző: supracoger  2011.07.02. 16:04 Szólj hozzá!

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr952774484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása