Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

újabb sztori, aki nem szereti az igénytelen kocsmatölték nőket az ne is olvasson tovább

 

 

 

 

 

Beültem a kocsiba és elhajtottam egy 30 kiló méterre levő községbe. Tudtam, hogy kemény és unalmas órák állnak előttem. Nem először csináltam ezt. Tudtam, hogy a többi órányi szenvedés megtérül végül. Odaértem. Első kocsma. Bementem és kértem egy kólát. Kevés nő volt, azok is társaságban. Ráadásul fiatalok. Legalább megérdeklődtem hol vannak még kocsmák. Külön megjegyeztem a szar helyeket, ahova szerintük inkább ne menjek. Elhaladtam a helyi diszkó előtt. Sok fiatal picsa, guruljunk tovább. Második kocsma. Tele alkeszekkel. Ez lesz az. A sok faszkalapon kívül három nő volt benn. Az egyik a párjával sörözött, a másik a pultnál ivott és a csapossal beszélgetett, a harmadik egyedül ült. Az első kilőve. Odamentem a pulthoz és leültem a második mellé. Kértem egy kólát. Amíg hallgattam az idióta beszélgetést közte és a csapos közt, felmértem. Negyven körül lehetett. Eléggé le volt lakva. Jó lesz! Tipikus elhízott falusi anyuka, igénytelen gúnyában. Mire bekapcsolódtam volna a beszélgetésbe, felhörpintette a maradék fröccsét és lelépet. A picsába! Akkor lássuk a harmadikat.

 

 

 

 

 

Cigizett és bámulta a TV-t. Előtte üres feles pohár és egy sör. Közben néha odakiabált a helybéli tuskóknak. Tehát vannak itt ismerősei, nem baj még összejöhet. Odamentem és tüzet kértem tőle. Flegmán odanyújtotta a gyújtóját. Felnéztem a TV-re és megkérdeztem mit néz. Valami hülye esti show műsor volt. Megkérdeztem nem bánja-e ha leülök mellé, mert érdekel a műsor. Felőle üljek. Király. Elindultam a pulthoz és közben végig gondoltam mit is láttam. Lehetett vagy ötven éves, vékony és egész igényes volt, de látszott rajta hogy nem ma kezdte az ivást. Visszaértem az asztalához és leraktam egy feles vodkát. Mondtam neki, hogy ha nem veszi sértésnek, meghívnám rá, cserébe hogy ide pofátlankodtam. Kedvesnek titulált, megköszönte és felhajtotta. Csapzott, fésületlen, régies haja volt. Már vagy félórája ültem ott, egyre jobban belemelegedtük az idióta csevegésbe. Hoztam neki még egy vodkát, hiszen "olyan kedves". Felhajtotta, egyre többet nevetett. Kár, hogy semmi melle nincs. Megkérdeztem tud-e pénzt váltani, a játékgépbe kéne egy százas. Azt mondta, hogy minden forintját elköltötte már. Ez az! Kábé tíz perc után éreztem, hogy nincs értelme tovább húzni a dolog, akár összejön akár nem. Mondtam neki, hogy tudok egy megoldás, amivel rövid időre megoldódnak az anyagi gondjai. Érdeklődve nézett rám. Közöltem, hogy adnék neki két ezer forintot, ha leszopna. Felháborodott. Meg kérdezte minek képzelem. Lehet, hogy piás, de ő bizony nem kurva. Gyorsan eltűntem.

 

 

 

 

 

Harmadik kocsma. Zenegépre önfeledten táncoló harmincasok. Túl sok a férfi körülöttük. Tünés innen is. Negyedik kocsma pang az ürességtől. Ötödik kocsma. Hatalmas tér, régen valami menő hely lehetett. Elég sokan voltak benn. Túl sokan. Úgy éreztem konkrét akció helyett többet érek el, ha csak fürkészek. Kértem egy kólát és úgy ültem, hogy figyelhessem az embereket. Két potenciális jelöltem volt. Rövidet is ittak és már elég ittasnak tűntek. Az egyik odajött a pulthoz és vett még egy sört. Láttam, hogy nagyon apróval fizet. Tökéletes. Kár hogy a teli üveg sörével az asztalánál egyszer csak elaludt. A másik jelölt nem volt túl ígéretes. Átlagos testalkatú negyvenes. Ahogy odaültem volna mellé, megjelent a barátnője. A faszba! Két pálinkát kért a pultnál és leült mellé. Ketten vannak, ez így nem jó! Nem baj! Lesz, ami lesz, odaültem melléjük.

 

 

 

 

 

Teljesen hülyének néztek, amikor leültem a két vodkával, de azért beszélgetni kezdtünk. Aki már benn ült őt Piroskának hívták, 43 éves, vállig érő világosbarna hajú. Aki utólag jött, ő Fruzsi, ő 35 éves, hosszú fekete hajjal. Piroska szép csaj lehetett régen, most már egy piás. Minden téren átlagos, ruhán keresztül megítélve kicsi, lógó mellekkel. Fruzsi kövér volt. Nem molett, kövér. Alacsony volt, de lehetett vagy 80 kiló, pufók arccal. Hatalmas mellei voltak, melltartó nem volt rajta. Oldódott a hangulat. Fizettem még egy kör vodkát. Játékgépeztünk. Nem voltak hülyék, semmi kedvük nem volt hozzám, de a pénzemhez igen. Nevetgéltünk. Hoztam még egy kör vodkát. Eddigre már legalább másfél óra eltelt. Kezdtek berúgni. Lassan be kellett kérdeztem. De megelőztek, Fruzsi megkérdezte nem-e hoznék még egy kört. Vicceskedve közöltem, hogy nem úgy megy az, kaptak eleget. Naaa, hozzak már nekik egyet. Kérdeztem mit kapok cserébe. Válaszoltak valami hülyeséget, gondoltam most már kijátszom a lapjaimat. Mondtam, hogy fizetek egy kis szexért cserébe. Azt hitték viccelek. Elmondtam még egyszer! Fizetek nekik még egy vodkát, ha leszopnak. Mérgelődve néztek rám. Közöltem őszintén hogy mi a helyzet. Kimegyünk a kocsma mögé, és ha leszopnak, annyi pénzt kapnak hogy abból bőven tudnak még inni. Na de mennyit? Mondtam, hogy ketten kapnak kétezret. Annyiért nem. Akkor ketten négyet, de akkor végig azt csinálják, amit mondok. Kérdezték, hogy mennyi pénz van nálam. Kinyitottam a tárcám, megmutattam a benne levő hat ezer forintot. Azt mondták, ha megkapják, azt csinálok velük, amit akarok. Összepakoltak, bedobattam velük még egy vodkát és kimentünk a kocsma mögé, egy eldugott részhez. Közöltem, hogy miket kell bevállalniuk a pénzért. Nagyjából elmondtam, hogy miket szeretnék, kicsit húzták a szájukat. Közöltem, hogy ennyi pénzért már nem csak egy cumi jár, és ha tényleg beleadnak mindent, akkor van még a kocsiban pénz, kapnak összesen egy tízest. De csak akkor kapnak ennyit, ha tényleg nagyon elégedett leszek, ha nem, akkor marad a hatezer. Szerencsére belementek.

 

 

 

 

 

Fruzsi jobban bejött a nagy csöcsivel és testesebb alkatával. Piroska csak a bónusz volt. Mondtam Piroskának, hogy vegye le a felsőjét. Béna melle volt, ahogy vártam. Kicsi, az is lóg, apró bimbóval. Fogdostam, de nem időztem vele sokat. Fruzsit meg ruhán keresztül jól megcsöcsörésztem. Amikor levettem a felsőjét nagyon megörültem. Tényleg óriási mellei voltak, szép bimbóval, hatalmas udvarral. Az ekkora mellek már ilyen korban lógnak, de ezzel semmi problémám nem volt. Percekig csak a melleivel voltam elfoglalva. Odaléptem Piroskához és lehúztam a rövidnadrágját, meg alóla a bugyiját. A pinája több éve nem láthatott borotvát. Azért jó volt. Kértem, hogy dőljön háttal a falnak. Izgattam a csiklóját aztán elkezdtem keményen ujjazni. Iszonyat tág volt, szinte rögtön három ujjal kezdtem. Kis idő után kértem, hogy dőljön be, csapkodtam a seggét aztán így ujjaztam tovább a punciját. Közben néha fél kézzel Fruzsi melleivel játszottam. Most már az ő pináját akartam látni. Odaléptem hozzá és szóltam Piroskának, hogy amíg Fruzsival vagyok elfoglalva, masszírozza a csiklóját vagy ujjazza magát. Nem nagyon csinálta. Fruzsin hosszú farmer volt. Kigomboltam és térdig lehúztam. Lerántottam a bugyiját is. Duci csajhoz illő szép, húsos pinája volt. Három vagy négy napja borotválhatta, így borostaszerű, pár milliméteres szőrszálak borították. Egyik kezemmel a melleibe kapaszkodtam a másikkal percekig ujjaztam. Eléggé szűk volt, úgyhogy nagyot köpten a muffjára. Jó volt ujjazni és tágítani. Dagadt csaj lévén a segge nem érdekelt. Elővettem a faszom és felhúztam egy gumit. Ilyen férgeket még szopatni se fogok gumi nélkül.

 

 

 

 

 

Letérdeltettem őket egymás mellé és mondtam, hogy szopjanak. Egy darabig együtt molyoltak. Már ekkor érződött, hogy Piroska sokkal jobban szopik. Jobban odateszi magát. Biztosan több faszt szopott életében, mint Fruzsi. Hát igen, duci csajnak kevés fasz jár. Játszottak a faszommal, néha kivettem a szájukból és kaptak egy-egy faszpofont. Nem igazán tudták hogyan cumizzanak egyszerre ketten. Gondoltam ideje, hogy egyesével szopassam őket. Piroskát megkértem, hogy ő most csak maszturbáljon. Végre értett a szóból és csinálta. Alányúltam Fruzsi hajának és szopattam. Lassan csinálta és bénán. Mondtam, hogy nyalja a golyóimat, közben vertem magamnak. Újra a szájába adtam, de ekkor már nem hagytam, hogy szerencsétlenkedjen, megfogtam a fejét, és magam kezdtem el mozogni. Bírta. Mondtam is neki, hogy bírja ő, csinálja magától, adjon bele mindent, gyorsan szopjon. Javult valamicskét a helyzet. Élvezkedtem pár percig, aztán kértem Piroskát, hogy jöjjön ide. Ő tuti kiszívja belőle a lelket. Letérdeltettem, Fruzsit pedig megkértem, hogy álljon közvetlenül mellénk, pináját Piroska feje mellé tartva. Szopott, mint a gép, nagyon jól csinálta. Ég és föld a különbség egy negyvenes technikája között a megszokott húszévesekhez képes. Közben Fruzsi melleivel játszottam és a punciját fogdostam. Megőrültem a látványtól, ahogy lenéztem. A faszomat szopják, melle pedig egy borostás, húsos pina. Kértem Piroskát, hogy álljon le egy kicsit. A faszomat Fruzsi pinájához dörgöltem, közben pedig olyan erővel szorítottam és gyürkéztem a melleit ami biztosan fájt neki. Hátrébb léptem és kértem Piroskát hogy nyalja Fruzsi pináját. Fruzsi továbbra is állt, de az egyik lábát felemelte. Piroska csak nyalta és nyalta. Leguggoltam mellé és közelről figyeltem. Mondtam, hogy a csiklójára koncentráljon. Közben az egyik kezemmel Fruzsi pináját ujjaztam (miközben nyalták), a másikkal Piroskáét. Egy rövid szőrű és egy hosszú szőrű pina. Éreztem, hogy mindjárt eldurranok, pedig épp senki nem ért a faszomhoz. Fruzsit kértem, hogy maradjon állva, Piroskának pedig újra a szájába adtam a farkam. Keményen szopott, éreztem, hogy jön a tejem. Kértem Piroskát hogy szorosan bújjon Fruzsi pinájához és nyissa ki a száját és nyújtsa ki a nyelvét. Gyorsan lerántottam a gumi. A nagy részét Piroska arcára és szájába nyomtam, de bővel jutott Fruzsi pinájára. Amikor magamhoz tértem az őrült orgazmustól, kértem Piroskát, hogy nyalja Fruzsi gecis pináját. Rágyújtottam egy cigire és élveztem a látványt. Tudták, hogy lesz még egy kör, mert mondtam nekik előre. Csakhogy a második körben már többre lesz szükség szimpla szopásnál és kevés lesz az a látvány, hogy nyalják egymás punciját.

 

 

 

 

 

Amikor az összes geci eltűnt Fruzsi pinájáról, kértem Piroskát, hogy álljon föl. Mondtam, hogy smároljanak, de vigyázzanak, Piroska arcáról ne tűnjön el a geci. Had virítson csak ott. Mondtam, hogy smárolás közben rendesen játszanak egymással. Csöcsörésszék egymást, nyalják egymás melleit, maszturbáljanak közben vagy izgassák a másik punciját. Egész jól belejöttek. Szerintem Piroskának is bejöttek Fruzsi hatalmas mellei. Percekig elvoltak így. Kértem Fruzsit hogy guggoljon le és most ő nyalja Piroska lábai közt levő szőrös pinát. Elkezdte, és szó nélkül ujjazta is. A végén már mind a négy ujja benn volt. Csodás látvány volt. Odaguggoltam mellé, és megint két kézzel ujjaztam őket. Felhúztam egy újabb gumit, lenyomtam Piroskát a földre és kértem szopjanak megint. Most már nagyon jól tolták. Smároltak, miközben a makkom a szájuk között volt. Általában egyszerre játszottak a faszommal. Ha csak az egyik szopott, a másik szó nélkül nyalta a golyóimat. Eszméletlen volt. Kérdeztem őket, hogy akkor mehet-e egy kis durvulás. Azt mondták, hogy ha jár a plusz pénz, akkor igen. Mondtam, hogy nagyon jól csinálják, ha így folytatják, megkapják.

 

 

 

 

 

Elkezdtem durvábban szopatni őket. Szájbakúrás. Bár Piroskát nem nagyon kellett szájbakúrni, magától is elég mélyre vette a faszt. Fruzsit viszont rendesen szájbabasztam. Jól bírta, bár néha öklendezett. Elkezdtem ocsmányul beszélni velük. Miközben Piroska szopott lehordtam mindennek. Hülye kurva. Alkoholista szar. Csak arra jó hogy a faszomat nyelje. Kirántottam a faszt a szájából, megmarkoltam a haját a tarkójánál, hátrarántottam a fejét és adtam neki egy pofont. Megkérdeztem, hogy mire jó ő egyáltalán. Válasz helyett elkezdett tovább szopni. Igen erre! Közben Fruzsi felállt, én a pináját fogdostam. Elmondtam neki mennyire örülök neki hogy dagadt. Igaz, hogy pufók a feje és ronda a segge, legalább jó a pinája. Ujjaztam, és mondtam, hogy semmi pénzért nem nyalnám ki. Mondtam, hogy imádom az óriási lógó csöcseit. Helycsere, Fruzsi szopott. Mondtam Piroskának, hogy álljon Fruzsi mögé és folyamatosan tolja a fejét a faszra. Király volt. Elmondhatta volna magáról, hogy az elmúlt félórában megtanult rendesen szopni. Piroskának mondtam, hogy beszéljen ő is, pofázzon csúnyán. Habozott, de amikor megszólalt mondta Fruzsinak, hogy szopjon és vegye mélyre. Beszélt folyamatosan és ez tetszett. Káromkodott, miközben az előző adag gecim még ott csillogott az arcán. Közben mondtam Fruzsinak, hogy egy dagadt kurva. Nyald a golyóit, szólt rá Piroska. Miközben Fruzsi a golyóimat nyalta, arcon köptem. Míg szopattam tovább kértem Piroskát hogy álljon közel és legye az egyik lábát Fruzsi vállára. Ott virított előttem pinája. Kérdeztem tőle hogy mit szeretne. Mondta, hogy ujjazzam meg a szőrös punciját. Olyan intenzitással tettem meg, hogy majdnem hátra esett. Folyamatosan mondta Fruzsinak hogy szopjon, nekem pedig hogy ujjazzam. Piroska pinazsírjától csatakos kezemmel adtam egy pofont Fruzsinak is. Eljött a dugás ideje.

 

 

 

 

 

Fruzsi a falnak dőlt háttal én pedig beraktam a faszom. Basztam állva és közben néztem ahogy eltűnik a fallosz a húsos pinában. Piroska közben a nagy melleket nyalogatta. Kúrtam jó darabig, néha kivettem a faszom és Piroska szájába adtam. Kérdeztem tőle hogy finom-e Fruzsi pinája, de nem válaszolt. Csak basztam a sercegős szőrű pinát. A végén kihúztam a pöcsöm, beleköptem a pinába és befejezésül olyan erővel dugtam ahogy csak bírtam. Piroskát nem igazán volt kedvem megbaszni. Nem jött be annyira, ráadásul a pinája olyan tág, mint a kurva isten. Kértem, hogy dőljön be, Fruzsinak pedig mondtam hogy húzza a szét Piroska seggét. Megnéztem a segglyukát, nem volt túl gusztusos. Mondtam Fruzsinak hogy nyalja ki Piroska seggét. Fintorgott, de elkezdte, fél perc után viszont abbahagyta. Ő nem csinálja tovább. Mondtam, hogy akkor köpjön rá és ujjazza a seggét. Piroska szótlanul tűrte. Többször beleköpött és percekig ujjazta. Kértem Fruzsit hogy mondja, el mit csinál. Mondta, hogy ujjazza a barátnője seggét. Kérdeztem tudja-e miért. Mondta, hogy seggbe fogom baszni. Kérdeztem Piroskát is, hogy mi fog történni. Egykedvűen mondta, hogy seggbe fogom kúrni. Odaléptem mögé és beraktam a szűk ánuszába. Nem néztem oda, inkább nem érdekelt a látványt. Mondtam neki, hogy a pinája túl tág, de a segglyuka jó nekem. Néha sziszegett. Hamar kitágult a segge. Közben hol a seggét markolva kúrtam, hol a hajába kapaszkodva, a fejét hátrafeszítve pakoltam. Néha Fruzsi melleit fogdostam. Gyakran kihúztam teljesen a faszom, megcsapkodtam a lukát, majd újból visszaraktam. Ilyenkor mindig picit szűk volt az elején. Amikor éreztem, hogy közeleg a vég kértem, hogy térdeljenek le. Fruzsi szájába akartam adni, de azt mondta, hogy ezek után nem kapja be. Leszedtem a kotont és elkezdtem verni. Fruzsi múltkor kimaradt az arcraélvezésből, így rá céloztam. Becsukta a száját. Nem baj, az összes geci az ő arcán landolt. Kész. Rágyújtottam és közöltem, hogy vége. Azt mondták szerintük megdolgoztak a pénzükért. Mondtam, hogy meg, megkapják a tízest ketten. A ruhájukba törölköztek. Furán viselkedtek. Szótlanok voltak. Biztosan el is fáradtak. Vagy csak kiment belőlük a pia. Lehet, hogy megbánták, vagy nem ilyen hosszú menetekre készültek. Odamentünk a kocsihoz, odaadta nekik a pénzt, megköszöntem az élményt, aztán elhajtottam.

Szerző: supracoger  2010.07.20. 16:26 1 komment

Címkék: szex sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://supracoger.blog.hu/api/trackback/id/tr282158023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.07.23. 21:29:08

ezt mind egy 10-ért??
olcsó min2.
:)
süti beállítások módosítása